Editia din acest an a Fashion Route isi propune sa exploreze toate transformarile prin care industria trece si care este impactul acestora asupra pietei romanesti. De la avansul tehnologic, evolutia eCommerce-ului, personalizarea si oferirea unei experiențe omnichannel, in functie de nevoile si preferintele tot mai exigente ale consumatorilor si pana la sustenabilitate, industria de fashion trebuie sa tina cont de toate aceste realitati si trenduri si sa se reconfigureze.

Daca ai un business in fashion si vrei sa te pui la curent cu cele mai noi tendinte in vanzari, online si digital, daca vrei sa stii cum poti sa depasesti cele mai mari provocari din retail si productie sau vrei sa te inspiri din povesti de succes din piata romaneasca, vino la Fashion Route 2019 - Fashion Upgrade pe 21 mai, la hotel Sheraton!

In primul panel - Online vs offline - modele de business castigatoare in fashion - vorbim despre cum ecommerce-ul castiga tot mai mult teren in industria de fashion: de la simple magazine online la motoare de cautare in fashion, pana la aplicatii si solutii inovative. Offline-ul insa nu dispare si se reconfigureaza. Care este strategia jucatorilor locali? Pe ce mizeaza si care este solutia castigatoare in fashion? Care sunt trendurile pietei de fashion si spre ce se indreapta consumul romanesc?

Corina Cimpoca, fondatoarea MKOR Consulting, va realiza radiografia pietei de fashion romanesti cu un studiu marca MKOR. Vom vedea care, ce, cum si unde se vinde, vom compara ponderea brandurilor internationale versus cele locale, piata online cu brick & mortar.

Haine romanesti: de unde poti...
Citeste si: De unde poti cumpara imbracaminte 100% produsa in Romania

Cu Raluca Radu, country manager Answear.ro, vom discuta despre digital, ecommerce si performante in mediul online, in timp ce Ioana Oprea, marketing director Glami.ro va povesti despre cum te bazezi pe personalizare, inteligenta artificiala si machine learning in moda online si care trendurile in aceasta industrie pe baza informatiilor Glami Fashion (Re)Search.

Ioana Mucenic, fondatoarea agentiei Minio, ne va prezenta un research exclusiv realizat pentru Fashion ROute, in cadrul caruia va compara 2 mari magazine online de fashion. Pe baza unui mix de instrumentre biometrice - ochelari de eye-tracking, senzori de galvanic skin response si a unui soft de citire a reactiilor emotionale prin intemediul micro-expresiilor faciale vom genera best practice-uri pentru comercianti, bazate pe punctele de interes vizuale, reactiile emotionale si ce genereaza cu adevarat interes pe site pentru consumator.

La randul sau, Catalin Rosca, country manager C&A Romania, ne va impartasi de ce pentru un jucator mare precum C&A, retailul brick&mortar ramane predominant, in timp ce Evie Filissiadi ne va povesti despre evolutia magazinelor Marks&Spencer si decizia grupului Voici la Mode de a aduce pe piata romaneasca doua noi branduri, Topshop & Topman.

Tot din zona de brick&mortar, Sorin Ioan Blaga, general manager Liebrech and wooD Romania, ne va povesti despre modelul de business de tip outlet si de ce este o solutie castigatoare pentru retaileri.

Un produs romanesc, care este...
Citeste si: Produsul romanesc care este atat piesa vestimentara, cat si mobilier

In cel de-al doilea panel al Fashion ROute - Care este viitorul productiei de fashion in Romania - vorbim despre trendurile din productia de fashion, pornind de la provocarile acestei industrii. Lipsa fortei de munca, retentia personalului, dar si necesitatea de a eficientiza si optimiza durata si procesul de munca a dus la aparitia unor solutii inteligente care revolutioneaza industria de fashion. De ce am digitaliza si automatiza productia de fashion? Care sunt beneficiile renuntarii la lohn si lansarii unui brand propriu si cum o putem face?

Holger Max-Lang, presedinte Lectra, producator francez de solutii high tech, ne va prezenta care sunt trendurile mondiale in ceea ce priveste productia de moda. Vom discuta despre generatia Millennials, nevoia de personalizare, ascensiunea Chinei si cum pot producatorii sa intampine aceste provocari prin digitalizarea productiei.

Alina Rachieru, brand owner Pineberry, Sorin Chiriac, managing director Sense / Caremil / Smirodava ne vor povesti cum au realizat ca productia in lohn incepe sa piarda din ce in ce mai mult teren, iar solutia pentru ramanerea in piata este dezvoltarea unui brand propriu, Pineberry, respectiv Sense, in timp ce Adrian Bajenaru, general manager Tanex, ne va povesti cum face performante un producator oferind brandurilor internationale de lux produse finite.

In cel de-al treilea panel - Antreprenoriat in fashion: tips & tricks- vorbim cu antreprenori care au lansat pe piata branduri romanesti de fashion, fie cca vorbim de design vestimentar, incaltaminte, marochinarie, bijuterii sau accesorii. Vom vedea cum poti pune pe picioare un astfel de business, cum sa ai succes pe piata locala, dar si in afara granitelor, cum ajungi la consumator si te promovezi cat mai bine si care sunt trendurile in antreprenoriatul de fashion.

H&M vrea ca pana in 2030 sa...
Citeste si: H&M vrea ca pana in 2030 sa foloseasca doar materiale sustenabile

Simona Telteu a lansat brandul IONA dupa o experienta de aproape 12 ani in marketing in cadrul unor companii mari din Romania. Simona ne va impartasi din povestea IONA, cat de greu este sa produci bijuterii din aur cu design minimalist in Romania, cum ajuta aceasta diferentiere in piata si cum ajungi la consumatorul roman. Ei i se alatura Alin Copindeanu, co-fondator si CEO Tudor Tailor, un nume de referinta in nisa de costume made to measure si Simina Filat, un designer cu o experienta de 10 ani care face parte din noul val de creatori romani care raspund punctual, prin solutii strategice, utilizand instrumente creative, provocarilor complexe cu care se confrunta societatea actuala.

Inscrie-te pana vineri, 17 mai, ora 18.00, pentru a participa GRATUIT la Fashion ROute 2019.Gasesti mai multe detalii aici sau la adresa andra.imbrea@wall-street.ro.