Manfred Litschka lucreaza de peste 11 ani in cadrul TCC, unul dintre cei mai mari dezvoltatori de programe de fidelizare pentru retaileri. Manfred este responsabil pentru 24 de tari inclusiv Romania, deruland local programe in parteneriat cu OMV, Mega Image, Penny sau Kaufland. El va fi prezent ca speaker in cadrul celei de-a patra editii a conferintei retailArena, cand va discuta despre cum poti sa ramai destinatia nr. 1 de shopping.

TCC Global a avut o cifra de afaceri de peste 500 de milioane euro la nivelul anului trecut, in timp ce profitul Summit a fost de 54 milioane euro.
TCC Global a fost fondata in 1991 de Richard Beattie, presedintele grupului. In prezent, compania desfasoara campanii in peste 70 de tari si are 34 de birouri in toata lumea. Unul dintre cei mai mari jucatori pe piata de programe de fidelizare pentru retaileri, TCC a lucrat cu branduri precum Tesco, Carrefour, Lidl, Aldi, Woolworth Australia si 7-Eleven, Mega Image, OMV, Billa.

Compania Summit a fost lansata in 2000 de catre Hedly Aylott, actualul CEO, si a ajuns la peste 160 de angajati in trei locatii din Europa. Rcapital a investit in Summit in 2015, accelerand astfel cresterea companiei. Compania a lucrat pentru clienti precum Jaguar, Land Rover, Peugeot, Argos, Reckitt Benckiser si Carpetright.

“Impreuna vom transfera know-how-ul din cea mai sofisticata piata din punct de vedere al digitalizarii, Marea Britanie, peste tot in lume”, a spus Hedley Aylott, co-fondator si CEO al Summit.

”Pentru TCC Global este fundamental sa intelegem cumparatorul. In noua lume a retailului unde online-ul se integreaza perfect cu comertul traditional este mai important ca niciodata sa oferi cele mai bune solutii si mai ales pe acelea care se adreseaza intregului lant valoric. Adaugam in portofoliul TCC Global mai multe platforme de interactiune digitala, astfel ca expertiza Summit in retailul online si analiza datelor va fi cu adevarat valoroasa”, a adaugat Manfred Litschka (foto), director regional de vanzari la TCC.