"In ceea ce ii priveste pe comerciantii traditionali, desi este putin trist, poate, este o realitate faptul ca in piata ei pierd lupta cu retailul modern, pentru ca nu know-how, nu au resurse, nu au posibilitatea de crestere si sunt usor atacabili. Ne asteptam ca traditional retailers sa scada la 41% din valoarea comertului alimentar", a spus Cosmin Dan.

Potrivit acestuia, o sansa de a rezista pe piata poate veni din orientarea spre produse proaspete, de calitate.

"Este foarte greu de concurat cu lanturile mari. Strategia pe care eu o vad este pe specializare. Adica observam in Cehia si Slovacia un model de supermarketuri bazate pe produse mai calitative, proaspete, locale. Aceasta ar putea fi o strategie de succes", a mentionat Dan.

Partenerii evenimentului sunt Microsoft (Technology Partner), Omnichannel Day delivered by FAN Courier, Media Galaxy (partener), Altex (partener), PayU (partener), ING Bank (partener), Carrefour (partener), Service Return (sponsor) si VE Interactive (sponsor).

Sursa foto: Mircea Dragos Photography