Chiar dacă anul trecut anunța că închide aproximativ 200 de magazine din Europa și Asia, brandul de fashion Forever 21 revine pe piața din Europa, de această dată în online. Brandul fast fashion (n.red. branduri care schimbă colecțiile foarte des, uneori la interval de chiar și o lună) are o nouă strategie prin care a lansat un magazin online global care vinde în Europa, inclusiv în România, articole de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii în monedă locală, scrie retail.ro.

În octombrie 2019, Forever 21 anunța că va închide 178 din cele peste 800 de magazine pe care le deține în întreaga lume, după ce și-a depus cererea de intrare în faliment. Compania americană intenționa să-și reorganizeze modelul de business și să renunțe la unele magazine fizice, în special la cele din Asia și Europa, dat fiind contextul evoluției tot mai bune a brandurilor de fashion în mediul online care afectează retailul brick & mortar.

După închiderea magazinelor fizice, spun reprezentanții brandului de fashion, cererea pentru produsele Forever 21 a crescut, de unde și strategia de a lansat operațiunile online în Europa, potrivit fashionunited.uk.

Magazinul online al Forever 21 oferă posibilitatea de plată în peste 95 de monede, checkout în 25 de limbi, diverse metode de expediere și un proces de returnare ușor și transparent.

În România, Forever 21 permite shopping online de pe site-ul forever21.com în moneda locală. Retailerul permite doar livrare prin curier, nu și pick-up din singura locație Forever 21 din România, magazinul din ParkLake.

Forever 21 a intrat pe piața românească în 2016, odată cu deschiderea primului magazin în centrul comercial ParkLake. Brandul american a fost adus de compania Teren Management Europe, francizat exclusiv al Forever 21 în 9 țări din Europa. Ulterior, reprezentanții brandului au deschis cel de-al doilea magazin Forever 21 în Sun Plaza în 2017.

La începutul acestui an, retailerul de fashion a închis magazinul din Sun Plaza, după aproape 3 ani de funcționare. Magazinul avea o suprafață de 2.000 de metri pătrați și comercializa atât articole vestimentare pentru femei, cât și pentru bărbați.

Fondat in Los Angeles in 1984, Forever 21 este unul dintre cei mai mari retaileri de specialitate din Statele Unite, cu magazine ce ofera optiuni de tip fast-fashion. Forever 21 opereaza peste 800 de magazine, in 47 de tari, din Statele Unite, Canada, China, Franta, Germania, Hong Kong, India, Israel, Japonia, Republica Coreea, America Latina, Mexic, Filipine si Marea Britanie.

Teren Management Europe este francizatul exclusiv al brand-ului “Forever 21” si detine responsabilitatea integrala pentru expansiunea brand-ului in: Bulgaria, Republica Ceha, Grecia, Ungaria, Polonia, Romania, Slovacia si Elvetia.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri