5 / 10

Lowe Romania

Lowe, grupul ale carui baze au fost puse in 1993 de catre Veronica Savanciuc (foto) si Paul Radu, a avut anul trecut o cifra de afaceri de 52,3 milioane de euro, in usoara crestere fata de 2010. De asemenea, grupul si-a majorat usor profitul si numarul de angajati.

Daca 2011 a fost un an stabil, in schimb, 2012 este un an cu multe modificari, avand in vedere ca de la inceputul anului grupul a anuntat cateva schimbari de management, a lansat o agentie de marketing pe dispozitive mobile, a relansat businessul Medic One si a repozitionat structura companiei de relatii publice GolinHarris.

“Business-ul grupului Lowe a avut o evolutie pozitiva anul trecut, in ciuda faptului ca piata a continuat sa scada. Toate agentiile din grupul nostru au castigat clienti noi in portofoliu, iar acest fapt a dus la o usoara crestere a cifrei de afaceri a grupului, fata de anul anterior", a afirmat Octav Popescu, vicepresedinte al grupului de comunicare Lowe.

Printre clientii castigati de grup in 2011 se numara Bergenbier S.A, Kruk International, Lidl si UPC.

"Procentual avem un profit redus, deoarece ca am preferat sa investim in oameni (ne-am consolidate echipa de specialisti seniori ai grupului), in calitatea si diversificarea serviciilor ( in special digital, mobile, BTL, discipline intre care exista sinergie si pentru care cererea in piata creste de la an la an), si, deci, in conditii mai bune pentru clienti”, a mai spus Popescu.



TOP: Cele mai mari grupuri de comunicare din Romania



Articole recomandate


Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.