Pe segmentul segmentul vehiculelor comerciale usoare Dacia a consemnat o scadere de 13%, de la 5.640 autovehicule la 5.000, scrie Mediafax.

Cele mai importante piete externe ale Dacia au fost anul trecut Franta, Germania si Brazilia.

Vanzarile Sandero s-au injumatatit in primul trimestru, de la 50.200 unitati anul trecut la 25.400, in timp ce Loganul a inregistrat un declin de 44%, de la 29.450 autovehicule la 16.440. Duster, lansat in martie anul trecut, a avut vanzari de 39.770 de unitati in primele trei luni din 2011.

In martie, vanzarile de autoturisme Dacia au scazut cu 12%, de la 36.300 masini anul trecut la 32.000. In privinta autovehiculelor comerciale usoare, Dacia a avut in martie o scadere de 4%, de la 2.125 unitati la 2.040.

Citeste si:

Sandero a consemnat un declin de peste doua ori, de la 23.800 de unitati in martie anul trecut la 9.700 unitati in acest an, evolutie similara cu cea a Loganului, care a coborat de la 12.340 unitati la 5.700.

Duster a sustinut rezultatele Dacia si in martie, cu vanzari de 16.600 de unitati.

Anul trecut, vanzarile Dacia au crescut cu 12%, de la 311.426 la 348.723 de autovehicule. Franta a ramas, in 2010, cea mai mare piata a grupului, cu 743.509 de unitati vandute anul trecut, urmata de Germania (171.482) si Brazilia (160.303). Printre pietele importante pentru Dacia se numara si Spania, Italia sau tarile din nordul Africii, ca Algeria sau Marocul.