Inginerii Peugeot au luat in calcul ca 301 va trebui sa ruleze foarte mult timp in conditii dificile: drumuri de slaba calitate, climat extrem (foarte fierbinte sau foarte rece), umiditate ridicata, etc.

Peugeot 301 va fi pus in vanzare pe 1 Noiembrie in Turcia, Europa Centrala si de Est, Rusia, Ukraina, Grecia, Magreb, si Orientul Mijlociu. Va fi disponibil de asemenea in cateva tari africane, pe anumite piete din America Latina si China.

Modelul vine cu un tren de rulare dezvoltat special pentru exploatarea in conditii dure, asigurand rezistenta in timp, dar si confort; un numar foarte mare de subansambluri sunt prevazute cu asamblari filetate pentru a creste durabilitatea in conditii de rulare cu regim de vibratii ridicat; dubla etansare a habitaclului pentru protectie sporita la praf si umiditate, sistem de climatizare supra-dimensionat pentru racire sau incalzire eficace in conditii extreme de temperatura; parbriz cu sectiune inferioara incalzita pentru zonele reci.

301 va fi consturit la uzina de la Vigo. In total, prototipurile de teste au parcurs peste 4 milioane de kilometri pentru a perfectiona masina.

Citeste si:

Proiectantii caroseriei au optimizat dimensiunile platformei utilizate pentru 301, astfel incat sa se poata ajunge la o lungime totala de 4,44 m. Ampatamentul a crescut la 2,65 m, fiind cel mai mare din segment, astfel incat sa permita obtinerea unui spatiu maxim. Peugeot 301 are un portbagaj de 506 litri.

Elementele esentiale care definesc Peugeot 301 din punct de vedere spatiu sunt: latimea la umeri pentru locurile din fata: 1.409 mm, latimea la umeri pentru locurile din spate: 1.395 mm, spatiu pentru genunchi: 121 mm, volum portbagaj: 640 litri (506 dm3 conform VDA 210).

Motorizarile sunt 1,2 litri (VTi) benzina 72 Cai Putere, 1,6 litri (VTi) benzina 115 CP, 1,6 litri (Hdi) turbo diesel 92 CP.