Reteaua de retail a Apple, care a contribuit alaturi de calitatea produselor la succesul producatorului iPhone si iPad, a devenit sursa de inspiratie si pentru alte companii, ultima care a adoptat un concept al Apple Store fiind BMW.
Producatorul german de masini a derulat teste la dealeri din Marea Britanie, iar acum introduce propria versiune a Apple "Genius Bar" in Europa, potivit portalului AdvertisingAge, preluat de Wall Street Journal, scrie Mediafax.

Angajati ai "BMW Genius Everywhere", echipati cu iPad-uri si pregatiti special pentru a asista posibilii clienti, vor furniza informatii despre vehicule si pachete de optiuni, dar nu vor vinde masini.

Specialistii care vor consilia clientii vor purta tricouri albe pe care va scrie "BMW Genius". Acestia vor primi salariu si nu comision din vanzari.

Programul merge cel mai bine atunci cand masinile sunt comandate in functie de preferintele clientului, a declarat Ian Robertson, membru in board-ul BMW pentru vanzari si marketing.

Initial, dealerii europeni au fost ingrijorati de ceea ce au considerat a fi un cost suplimentar.

"Cand inteleg programul si vad ce rezultate sunt posibile, este doar un cost minor. Multe companii spun: «Nu voi avea doar unul, voi avea trei», pentru ca inteleg ce rezultate pot inregistra si vad cum creste rata de satisfactie a clientilor", a spus el.

Un program pilot pentru "BMW Genius Everywhere" va fi lansat si in SUA in acest an, urmand sa fie introdus pentru intreaga retea de dealeri anul urmator.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri