S-a vindut in 88.275 de unitati numai in Romania. A urcat cifra exporturilor Dacia de 3,5 ori. A fost cel mai bine vindut model atit din productia autohtona, cit si din import. A adus Automobile Dacia pentru prima data pe profit si a contribuit decisiv la urcarea companiei in clubul miliardarilor. Toate intr-un singur an, 2005. Oficialii producatorului din Pitesti au dezvaluit care au fost cele mai cerute piese de schimb pentru „copilul-teribil“ al grupului Dacia-Renault pe ansamblul anului trecut. „Cotidianul“ trage linie si prezinta actualilor si potentialilor posesori de Logan la ce piese de schimb ar trebui sa se astepte sa fie schimbate cel mai des in timpul si dupa terminarea perioadei de garantie.

Filtrele sint campioane

Filtrele de ulei au fost cel mai des inlocuite. Pentru Loganurile echipate cu motoare pe benzina, au fost schimbate peste 122.000 de filtre. Filtrele de ulei pentru propulsoarele pe motorina au fost schimbate la 72.000 de Loganuri, ocupind astfel locul al doilea in top. Automobile Dacia a lansat, in septembrie anul trecut, modelul Logan pe motorina, propulsat de un motor de 1,5 litri si 65 de cai-putere. La mica distanta, filtrele de aer au ocupat locul al treilea, cu 71.750 de unitati.

10.000 de placute de frina

Placutele de frina au fost inlocuite in cazul a peste 10.000 de autoturisme Logan. Bara parasoc din fata a fost schimbata la 9.500 de Loganuri si ocupa locul al cincilea in clasament. Pe locurile sase si sapte se pozitioneaza schimbarile pentru farurile de pe partea soferului, cu aproximativ 6.200 de unitati, respectiv ansamblurile pentru farurile de pe partea dreapta, cu peste 5.700 de unitati. Proiectoarele de ceata pentru partea dreapta si stinga au fost inlocuite in cazul a 4.800 de Loganuri, in timp ce traversa extrema din fata a fost schimbata pentru 4.540 de unitati.

Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=5374&art=12944&cHash=e8ae3b8d1e