Potrivit concluziilor preliminare ale anchetei, accidentul s-a produs la iesirea autocarului dintr-un tunel rutier.

In momentul iesirii din tunel, asfaltul era umed pentru ca plouase, dar lumina soarelui era foarte puternica, existand probabilitatea ca soferul sa fi fost orbit cateva secunde.

In aceste conditii, la care se adauga viteza care nu era adaptata la acel segment de drum, soferul probabil a pierdut controlul asupra vehiculului, a patruns pe contrasens, pentru ca exista o curba usoara, a rupt balustrada de securitate a podului si a cazut in prapastie.

Potrivit site-ului cotidianului Dan, anchetatorii analizeaza aceasta ipoteza pe baza declaratiilor supravietuitorilor si altor martori.

Citeste si:

Autoritatile din Muntenegru au gasit tahograful autocarului romanesc cazut in prapastie, iar datele dispozitivului vor fi decodificate pentru a se stabili parametrii de circulatie in momentul accidentului si cine se afla la volan. "Am gasit tahograful. Dispozitivul va fi util in demersul de stabilire a cauzei accidentului", a declarat procurorul Vojislav Grujici, citat de site-ul ziarului Vijestima.

Autoritatile muntenegrene incearca sa stabileasca circumstantele in care autocarul romanesc a cazut in prapastie. Numerosi supravietuitori sustin ca soferul circula cu viteza destul de mare. Limita de viteza pe acel segment de drum este de 40 de km/h.

Un autocar cu turisti romani a cazut intr-o prapastie, in Muntenegru, duminica seara, in urma accidentului pierzandu-si viata 18 persoane, iar alte 29 fiind ranite.