Vanzarile modelului Leon au reprezentat factorul cheie al acestei cresteri. Modelul compact si-a crescut vanzarile cu 62,3%, toalizand 78.600 de vehicule, cu 30.200 mai multe decat in prima jumatate a anului precedent (48.400). Versiunea ST a contribuit cu 21.200 de unitati. Alhambra, unul dintre modelele cu cea mai rapida crestere in acest an, a adaugat alte 19,4% (total: 11.400 unitati; 9.500 in 2013).

“Volumele sunt inca mici, dar piata europeana arata deja semne de revenire. Leon este un succes si va fi capabil sa ne mentina pe trend de crestere,” a declarat presedintele Seat, Jurgen Stackmann.

Seat a crescut numarul livrarilor cu 10,5% in Europa de Vest pentru prima data in prima jumatate de an (158.300; 143.300 in 2013) si a atins o cota de piata de 2,5% (2013: 2,4%). In Germania compania a comercializat 42.300 de vehicule (2013: 38.200), cu o crestere de 10,9%, consolidandu-si pozitia in top 10. In Romania cresterea procentuala este de 52,2% cu un total de 577 unitati (2013: 379).
Marca a inregistrat cresteri de doua cifre procentuale in Spania, 13,3%, Anglia, 17,4% si Italia, 14.2%. Seat a vandut aproape 2.000 de unitati in Portugalia, unde vanzarile s-au dublat, 113%.

Livrarile Seat in Europa de Est au crescut cu 78,2% in prima jumatate a lui 2014, atingand un total de 12.900 de unitati. In Cehia, principala piata din zona a marcii spaniole, si-a dublat vanzarile (109,8%) cu un total de 3.900 unitati livrate (2013: 1.900).