”O sa avem dezbateri, discutii pro, contra, in urmatoarele trei saptamani, sa zicem 20 de zile, dupa care vom incepe sa punctam, sa transformam acest Master plan in programul operational. Il vom prezenta Guvernului, iar Guvernul va decide si atunci, in Guvern, vom si etapiza: cu asta incepem, cu ailalta in 2019, cu ailalta in 2021, etcetera”, a spus Rus, conform Mediafax. El a precizat ca Master planul nu contine si termenele de finalizare intrucat e un document strategic, urmand sa fie transormat intr-un program operational.

”Asta e un document strategic. Pe seama lui se face un plan operational de implementare a acestui document. In acela vor exista termene. Sper, cred ca acest document vom reusi sa-l avem la finele lunii noiembrie, inceput de decembrie”, a spus Rus. El a spus ca nu crede ca vor exista modificari ale Master planului decat daca acestea vor avea o baza stiintifica.

”Unele lucruri pot sa fie modificate, sa spunem, acolo unde studiul sau baza stiintifica pe care se bazeaza un anume punct de vedere de aici nu este absolut valida si cineva demonstreaza ca trebuie modificat, argumentat, dar acelasi tip de argumente utilizate aici, deci stiintific. El nu poate fi modificat altfel”, a spus Rus. El a mentionat ca cifrele de cost din Master plan sunt „estimative”.

Ioan Rus a revizuit totodata si targetul lui Sova: doar 650 km noi de autostrada pana in 2030, plus drumuri expres. Romania ar trebui sa construiasca 656 kilometri de autostrada si 2.226 kilometri de drumuri expres pana in anul 2030, informatii care reies din Master Planul de Transport, in conditiile in care fostul ministru al Transporturilor, Dan Sova, promitea in primavara acestui an 1.800 kilometri noi de autostrada pana in anul 2020.

Alba-neagra pe autostrazi. Rus revizuieste targetul lui Sova

Alba-neagra pe autostrazi. Rus revizuieste targetul lui Sova