Fresh Corner acorda o mai mare importanta produselor alimentare proaspete, cumparaturilor pentru acasa si sortimentelor de cafea. Sortimentatia in aceste benzinarii se va schimba in functie de cerintele clientilor, va fi mereu in schimbare. Produsele din benzinarii vor fi cele mai relevante, de care cumparatorii au nevoie de cele mai multe ori. Zilnic, in statiile MOL din Romania intra in jur de 100.000 de consumatori.benzinarie MOL Fresh Corner

"Cel mai important punct al strategiei este cafeaua, dar si sa intelegem ce isi doresc consumatorii. In momentul in care venim cu o oferta de sandwichuri si cafea nu putem sa gandim ca o companie petroliera si ca o companie specializata in aceste domenii. Din noua strategie de retail fac parte si produsele pentru acasa, bineinteles nu incercam sa fim sau sa ne tranformam intr-un hypermarket. Vrem sa fim precisi, de aceea vom avea produse complementare pe care oamenii sa le cumpere in drum spre birou sau sala de sport. La nivel regional, marja preturilor va fi de plus/minus 10% fata de hypermarketuri. In Romania, este posibil ca pentru anumite categorii de produse sa avem acelasi pret ca in hypermarketuri iar pentru altele un pret mai mare cu doar 6%", a declarat suedezul Lars Höglund, senior vice presedinte MOL Group Retail.benzinarie MOL Fresh Corner

Investitia in benzinaria de la Blejoi a fost de 1,5 milioane euro, o investitie greenfield. Perioada de amortizoare este intre 3 si 8 ani, nu mai mult de 10 ani, la nivel regional. MOL Romania va deschide inca 4 statii Fresh Corner anul acesta in Bucuresti si Sibiu. Investitiile totale anul acesta in Romania vor fi in jur de 20 de milioane de euro: rebranding, fresh corner, logistica.

Pana in prezent, MOL detine zece statii Fresh Corner in Ungaria si 22 in regiune, inclusiv benzinaria din Romania. La nivel regional, proportia in marginile de profit a produselor non-fuel este de 20%.

“Fresh Corner este un concept regional, a carui implementare a fost precedata de studii aprofundate in mai multe tari. In Romania am organizat o serie de focus grupuri pentru selectia aromelor de cafea si a produselor de patiserie. Vom monitoriza cu atentie cum va fi integrata noua oferta de produse in obiceiurile de cumparaturi zilnice ale soferilor romani”, a declarat Camelia Ene, Head of Retail la MOL Romania.benzinarie MOL Fresh Corner

Citeste si:

Unul dintre produsele principale ale Fresh Corner este cafeaua: un aparat inovator, cu autoservire si ecran tactil permite clientilor care doresc sa isi prepare singuri cafeaua sa aleaga dintre 26 de arome de cafea, proaspat macinata din boabe. Un barista poate prepara 23 de tipuri de cafea pentru drum si 16 tipuri de cafea care pot fi savurate in benzinarie.

Preturile la cafea variaza intre 6,5 si 7,5 lei pentru 300 ml si intre 7 si 8 lei pentru 400 ml. Un ceai costa 5 lei 300 ml si 5,5 lei 400 ml. Un sandwich facut pe loc costa intre 6 si 9 lei.

benzinarie MOL Fresh Corner

Sandvisurile sunt pregatite pe loc iar produsele de patiserie si panificatie sunt proaspat coapte. Sortimentatia din magazin are un element de noutate fata de oricare alt distribuitor de carburanti din Romania: produse din gama cumparaturilor zilnice, la preturi competitive, adaptate necesitatilor de cumparare de zi cu zi ale clientilor. Aceasta gama include faina, zahar, orez, fasole, conserve – de carne si de peste, fructe, legume si produse semi-preparate. Sectiunea de produse reci cuprinde lactate – lapte, iaurturi, kefir, oua si deserturi. Fresh Corner include aparatul de cafea pentru autoservire cu ecran tactil, aparatul pentru ceai si cele trei cuptoare (de panificatie, patiserie si cel rapid).benzinarie MOL Fresh Corner

Grupul ungar MOL (200 de benzinarii) isi propune sa ajunga a treia mare retea de benzinarii din Romania pana in 2017, depasind astfel Lukoil si sa obtina o cota de piata de 20%, inclusiv prin achizitii. De la intrarea pe piata romaneasca a distributiei de carburanti in anul 1995 si pana in prezent, MOL Romania a facut investitii de peste 200 de milioane de euro.