GM Romania, importatorul marcilor Opel si Chevrolet, a vandut in primele noua luni din 2006 cu 77% mai multe masini decat in aceeasi perioada a anului trecut, a urcat tinta de vanzari la Opel cu 37,5% si spera sa controleze 6% din piata auto romaneasca, a declarat, luni, un oficial al companiei.

GM Romania, importatorul marcilor Opel si Chevrolet, a ridicat tinta de vanzari pentru Opel la 11.000 de unitati pentru intregul an 2006, dupa ce luna septembrie a fost cea mai buna ca vanzari din istoria prezentei acestor marci in Romania, au spus pentru NewsIn reprezentantii General Motors. GM Romania a comercializat 12.680 de automobile in primele noua luni ale anului, cu 77% peste cele 7.184 de masini vandute intre ianuarie si septembrie 2005.

In primele noua luni ale anului 2006 au fost comercializate 7.733 de autovehicule Opel, mai mult decat dublu fata de aceeasi perioada a anului precedent (3.798 autovehicule Opel comercializate in primele noua luni ale 2005). La aceasta crestere au contribuit in mare parte modelele Astra si Astra Classic, care au reprezentat jumatate din vanzarile marcii. in acelasi interval, Chevrolet a comercializat 4.947 unitati, Aveo fiind cel mai vandut model.

Directorul de marketing si PR al GM Romania, Cristian Oltean a spus ca tinta de vanzari pentru Opel este anul acesta de 11.000 de unitati, dupa ce la inceputul anului obiectivul era de 8.000 de unitati.tinta pentru Chevrolet a ramas neschimbata: 7.000 de unitati.

Luna septembrie a batut toate recordurile la vanzari pentru GM Romania, care a comercializat in total 1.888 de masini. Este a doua luna cu vanzari record pentru companie, dupa ce in august totalul a fost de 1.739 de masini.

Cresterea Opel se datoreaza in special vechii generatii a modelului Astra care costa in medie cu 1.500 de euro mai putin decat noul Astra. Vechea generatie a lui Astra reprezinta 30 la suta din totalul vanzarilor marcii Opel in tara.

Cristian Oltean e de parere ca si vanzarile de luna aceasta vor atinge un nivel record. Obiectivul GM Romania este atingerea unei cote de sase la suta din piata, fata de 4,1 la suta cat avea la finele lui 2005.

GM Romania isi bazeaza cresterea si pe cele trei modele noi care vorr intra in showroom-uri luna aceasta: noua generatie a modelului de clasa mica Oel Corsa, Chevrolet Captiva - primul SUV european al marcii, si limuzina Epica.