Parteneriatul ar putea fi inceputul "unei aliante mai mari" intre cele doua companii care ar putea colabora si in segmentul vehiculelor comerciale, mai noteaza cotidianul indian. Discutiile au inceput deja, iar Rajiv Bajaj, managing director la Bajaj Auto, se va intalni in curand la Paris cu oficialii Renault, a mai scris The Economic Times, citat de NewsIn.

intrebat joi de Reuters daca Bajaj Auto e in discutii cu companii straine pentru proiectul unei masini de clasa mica, directorul executiv, Sanjiv Bajaj a spus ca nu are cunostinta de asa ceva. Bajaj Auto este al doilea mare producator indian de motociclete, iar in prezent dezvolta primul sau vehicul cu patru roti si are in plan constructia unei masini de clasa mica ce ar putea fi lansata anul viitor. Cei de la Bajaj au spus ca masina nu va fi la fel de ieftina ca cea promisa de compania Tata Motors care anuntase un pret de aproximativ 2.500 de dolari.

Carlos Ghosn, CEO al aliantei Renault - Nissan, declarase ca Mahindra&Mahindra, compania cu care Renault construiste Logan in India, ar fi un partener ideal pentru automobilul super-ieftin. Ghosn anuntase in urma cu o luna ca Renault - Nissan ar putea lansa in India o masina de 3.000 de dolari, folosind experienta inginerilor din tara asiatica.

Citeste si:

Tata Motors, companie care a demarat proiectul unei masini super-ieftine, va prezenta in ianuarie 2008 la salonul auto de la Delhi automobilul de 100.000 de rupii (1.838 euro), masina care ar urma sa intre pe piata in al treilea trimestru al anului viitor.

Masina celor de la Tata ar urma sa devina cel mai ieftin automobil de serie din lume. in prezent, cea mai ieftina masina se gaseste tot in India, si este modelul Maruti 800, produs de Suzuki si comercializat la un pret mai mic de 4.000 de euro.