Audi, marca premium a productatorului auto Volkswagen, a anuntat o crestere anuala a vanzarilor cu 4,1%, la peste un milion de unitati, marcand al 13-lea an consecutiv de rezultate pozitive, in ciuda faptului ca piata auto a fost afectata de o scadere masiva a cererii, relateaza Reuters.
Vanzarile Audi au fost ajutate anul trecut de relansarea popularei berline de clasa medie, A4.

Constructorul de automobile din Ingolstadt a avut parte de un final de an in forta, vanzarile sporind in decembrie cu 17,4%, la 82.800 unitati, in urma lansarii modelului Q5, un vehicul sport de teren de clasa medie.

Luna trecuta, vanzarile pe piata din Europa Occidentala au crescut cu aproape 23%, depasindu-le pe cele din zona Asia-Pacific, care au urcat cu 16%, conform NewsIn.

"Ne bazam pe aceste rezultate puternice si in 2009, an care se anunta dificil", a declarat directorul executiv al Audi, Rupert Stadler, fara sa faca niciun fel de previziune.

In timp ce rivalii BMW si Daimler, care detine marca Mercedes, au avertizat asupra imposibilitatii de a atinge obiectivele financiare pe 2008, Audi a confirmat tintele de profit, in linie cu veniturile si vanzarile. In primele noua luni, profitul operational a crescut cu 13,6%, iar cifra de afaceri a avansat cu 2,1%.

Actiunile Volswagen s-au apreciat cu 1%, la 298,05 euro/actiune, in timp ce titlurile lichide preferentiale s-au depreciat cu 2,7%, la 39,27 euro/actiune.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri