In opinia sa, in contextul noii economii, procedeele de training vor avea calitatea de a fi personalizate in functie de fiecare beneficiar.
“Noi credem ca trainingul va fi foarte personalizat in functie de contextul fiecarui client, orientat catre obiective masurabile si integrat in procese de invatare pe termen mediu si lung care vor apela la resurse accesabile prin internet. <<In class training>> va fi doar o parte din procesul de invatare in care se va aloca din ce in ce mai putin timp, pre-readingul si follow-up-ul fiind din ce in ce mai importante si axate pe nevoi extrem de concrete”, a explicat acesta.
Wall-Street.ro, cel mai citit cotidian online de business din Romania, s-a relansat sub sloganul “Pentru o noua economie”. Traim intr-o economie in care totul este in schimbare. Este vorba despre noua economie. Provocarile trebuie innoite permanent!
Legat de repozitionarea wall-street.ro, reprezentantul Ascendis crede ca “Sloganul suna incitant. Tot ce inseamna nou, inovator, creativ, <<out of the box>>, <<trend setter>> - pentru mine, reprezinta puncte de interes. Daca politica editoriala va bifa aceste lucruri, voi continua sa fiu un cititor constant”, a afirmat Paun.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: