“Traim intr-o lume in care schimbarile sunt foarte rapide si intense, iar tehnologia ne asigura dreptul sa cerem si sa visam aproape orice. Din acest context, fiecare industrie va receptiona o presiune de la piata ei care va genera schimbari majore. Traim un moment al modelelor de business si cei ce vor avea castig de cauza vor fi cei care se vor adapta cel mai rapid cu modelul lor la noile cerinte, diferite de cele cu care ne-am obisnuit”, a declarat Sorin Paun pentru wall-street.ro.

In opinia sa, in contextul noii economii, procedeele de training vor avea calitatea de a fi personalizate in functie de fiecare beneficiar.

“Noi credem ca trainingul va fi foarte personalizat in functie de contextul fiecarui client, orientat catre obiective masurabile si integrat in procese de invatare pe termen mediu si lung care vor apela la resurse accesabile prin internet. <<In class training>> va fi doar o parte din procesul de invatare in care se va aloca din ce in ce mai putin timp, pre-readingul si follow-up-ul fiind din ce in ce mai importante si axate pe nevoi extrem de concrete”, a explicat acesta.

Citeste si:

Wall-Street.ro, cel mai citit cotidian online de business din Romania, s-a relansat sub sloganul “Pentru o noua economie”. Traim intr-o economie in care totul este in schimbare. Este vorba despre noua economie. Provocarile trebuie innoite permanent!

Legat de repozitionarea wall-street.ro, reprezentantul Ascendis crede ca “Sloganul suna incitant. Tot ce inseamna nou, inovator, creativ, <<out of the box>>, <<trend setter>> - pentru mine, reprezinta puncte de interes. Daca politica editoriala va bifa aceste lucruri, voi continua sa fiu un cititor constant”, a afirmat Paun.