Furnizorii inclusi in programul lansat vor beneficia de asigurarea desfacerii legumelor, dar si de consultanta din partea unui agronom in fiecare etapa a productiei. De asemenea, retailerul va asigura si necesarul de seminte pentru rasaduri.

„Segmentul micilor producatori este unul dintre acele sectoare care ar avea nevoie de foarte multa atentie, avand un aport considerabil la dezvoltarea sanatoasa a economiei locale. (...) Am sesiza in ultimii ani o nevoie in crestere a pietei pentru produsele romanesti", a declarat Dusan Wilms (foto), directorul general al Metro Cash & Carry Romania.

Legumele autohtone, vandute sub marca „De-ale noastre" sunt produse 70% in solar si restul pe camp, au precizat oficialii Metro Cash & Carry.

Pentru moment, 200 de producatori locali sunt inclusi in program, insa pe viitor Metro Cash & Carry ar dori extinderea lui si in alte regiuni ale tarii, pe mai multe tipuri de culturi.

Citeste si:

Retailerul deruleaza si un program de sustinere a micilor revanzatori, prin franciza La Doi Pasi.

In prezent, Metro Cash & Carry detine o retea de 32 de magazine (26 sub marca Metro si alte 6 sub brandul Metro Punct).