Unitatea din Timisoara are o capacitate de circa 80 de milioane de litri pe an.
Planurile companiei vizeaza in acest an achizitionarea unei fabrici de imbuteliere de langa Bucuresti, cu o capacitate de 100 mil. litri.
De asemenea, Rio Bucovina va relansa anul acesta apa carbogazificata, segmentul reprezentand aproximativ 46% din totalul vanzarilor de apa imbuteliata. In plus, compania va investi in dezvoltarea categoriei de bauturi racoritoare carbogazoase, atat cu indulcitori, cat si cu zahar.
Rio Bucovina a raportat anul trecut o crestere de 19% a afacerilor pana la 128 mil. lei (28,7 mil. euro), in timp ce piata de profil a afisat un avans de circa 6% pe an.
Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost infiintata in anul 2006, avand ca obiect principal de activitate imbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum si productia bauturilor racoritoare. In prezent, Rio Bucovina comercializeaza numeroase bunuri alimentare si non-alimentare.
Marcile proprii comercializate de Rio Bucovina sunt: Bucovina – apa minerala naturala plata si carbogazificata; La Vitta si Malibu – apa de masa; La Vitta, Malibu, Bon Ton – bauturi racoritoare carbogazoase; Golden Horse – bautura energizanta, La Vitta – produse alimentare.
Rio Bucovina este unicul distribuitor in Romania pentru brandul Becker’s Bester (sucuri naturale de fructe).
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: