Dintre toate tipurile de produse, segmentul celor decorative a inregistrat cea mai dinamica evolutie. Dezvoltarea proiectelor imobiliare, personale sau private, evolutia serviciilor de retail banking, in special a creditelor imobiliare, au determinat o crestere direct proportionala a preocuparii pentru decorarea si amenajarea spatiilor de locuit. Segmentul de piata al consumatorilor casnici a fost, asadar, unul in continua crestere, imediat dupa 2000. Prin urmare, majoritatea producatorilor s-au orientat catre fabricarea vopselelor decorative, mai ales segmentul celor lavabile, destinate uzului domestic.
Cu ce vine integrarea in UE? Mai multe reguli, mai multe investitii pentru mediu. Dar si o mai mare deschidere catre pietele din Europa Centrala si de Est, intr-o prima faza. Pe termen lung, un mediu de afaceri mai stabil, in care regulile jocului sint mereu aceleasi, iar stacheta calitatii produselor se fixeaza undeva mai sus, de unde nici un producator nu va mai avea voie sa coboare, spune Marga Alexe, director de marketing Fabryo.
Cine duce trafaletul sus
Compania Dufa Deutek este lider pe piata de acoperiri decorative cu desfacere in reteaua comerciala a magazinelor de materiale de constructii, avind o cota de piata valorica de aproximativ 21%, lucru datorat mai ales distributiei pe partea de retail. Pe segmentul reprezentat de vopselele lavabile, lider de piata este tot Dufa Deutek, care detine o cota de piata valorica de 24,4%, potrivit companiei Dufa, care citeaza Raport Retail Audit, efectuat de firma de cercetare de piata MEMRB Retail Tracking Services in perioada aprilie - septembrie 2005. Potrivit aceluiasi raport, citat de compania Fabryo, marca sa Innenweiss are 10,5%, cea mai mare cota de piata volumica pe segmentul vopselelor lavabile.
Citeste si:
Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=5787&art=14091&cHash=843ad7fe9b
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: