OBI a demarat la inceputul lunii iulie un amplu proces de reduceri, ca parte a strategiei de lichidare de stoc, cu reduceri progresive, de la 30% la toate produsele pana la 90% la stocul ramas. Strategia de lichidare de stoc a produselor din magazine vine ca urmare a deciziei grupului Tengelmann, proprietarul OBI, de a parasi piata locala de bricolaj, dupa ce vreme de cinci ani de zile compania a fost pe pierdere la nivel local.

OBI, lichidare de stoc la toate produsele inainte de exit

OBI, lichidare de stoc la toate produsele inainte de exit

Pe site-ul oficial al magazinului de bricolaj, in dreptul programului de lucru este afisat anuntul ca magazinele OBI sunt deja inchise.

In luna mai a acestui an o informatie publicata in exclusivitate de catre wall-street.ro anunta exitul retailerului de bricolaj OBI din Romania, cea mai mare parte a magazinelor sale urmand sa fie preluate de retailerul grec de jucarii Jumbo. OBI a intrat pe piata din Romania in toamna anului 2008, prin deschiderea unei unitati in Oradea, pentru ca urmatorul magazin sa fie inaugurat in Capitala. Dupa cinci ani de pierderi in Romania, OBI a decis sa paraseasca piata din Romania, peste 500 de angajati urmand sa fie disponibilizati.

Exclusiv: OBI inchide magazinele din Romania de la 1 septembrie: Jumbo ia locul retailerului german de DIY in cinci din cele sapte locatii

Exclusiv: OBI inchide magazinele din Romania de la 1 septembrie:...

Citeste si:

Piata de bricolaj din Romania, estimata la o valoare de circa doua miliarde de euro, este poate una dintre cele mai dinamice din ultimul an, o piata marcata atat de exituri, consolidari, preluari si achizitii, vocile din piata sugerand ca nu mai este mult pana cand din totalul de sapte jucatori cati au ramas in prezent vor mai ramane cel mult trei.

Principalii jucatori pe piata locala de DIY sunt Dedeman, Ambient, Kingfisher, Leroy Merlin, Praktiker sau Hornbach.

Sursa foto: Patrick Vrabie | WALL-STREET.RO