Ana Maria Bajan va coordona toate activitatile de marketing si de relatii publice ale grupului, fiind totodata implicata activ in realizarea si implementarea strategiei de dezvoltare a producatorului de mezeluri. Bajan este licentiata a Facultatii de Relatii Economice Internationale, in cadrul Academiei de Studii Economice, absolvind si cursurile de Master in Marketing in cadrul aceleiasi institutii.

Are o experienta profesionala de peste 14 de ani in marketing si comunicare, activand in cea mai mare parte in sectorul FMCG. Inainte de a se alatura echipei Caroli Foods Group, marketerul a ocupat diferite pozitii in cadrul Unilever South Central Europe, cele mai recente fiind cele de marketing manager, customer marketing manager si business development manager.

Grupul Caroli Foods detine un portofoliu format din brandurile Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro. Compania imparte o piata estimata la 750 de milioane de euro cu jucatori precum Cris-Tim, Angst, Aldis.

Mancam mai putina carne fata de acum 5 ani

Mancam mai putina carne fata de acum 5 ani