Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 196,8 milioane de lei (43,8 mil. euro) si isi propune pentru 2017 o crestere a business-ului de 10%.
„In 2017, ne propunem o crestere a cifrei de afaceri cu peste 10% prin consolidarea brandurilor existente, lansari de noi produse si planurile ambitioase de extindere a retelei de magazine in intreaga tara”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.
Vanzarile magazinului online au crescut cu 25% anul trecut, dupa ce in anul precedent depasisera un milion de euro.
In prezent, compania detine 11 magazine proprii la nivel national: 3 magazine in Cluj-Napoca, 2 magazine in Bucuresti si cate un magazin in Sibiu, Timisoara, Brasov, Constanta, Arad si Targu-Mures. In strainatate, compania a deschis, pana in prezent, in colaborare cu partenerii locali 7 magazine Gerovital in Italia, Spania, Ungaria, Franta si Grecia. Anul trecut, Farmec a inregistrat o medie lunara de 14.000 de clienti, in peste 22.500 de locatii de vanzare.
Citeste si:
Principalii competitori ai Farmec pe piata locala, estimata la 750 de milioane de euro, sunt companii internationale precum L’Oreal, Beiersdorf sau Procter&Gamble.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: