Magazinul din Sibiu se desfasoara pe o suprafata de 750 de metri patrati si este situat in cadrul European Retail Park, iar cel din Cluj se intinde pe o suprafata de 1.250 metri patrati si se afla in cadrul centrului comercial Polus Center. Reprezentantii lantului de retail nu au facut publice investitiile in cele doua magazine.

"Suntem bucurosi ca am reusit sa inauguram astazi (n.r. sambata 8 decembrie) primele doua magazine New Yorker din Romania, respectiv in Sibiu si Cluj si speram sa fie un cadou mult asteptat acum in prag de Craciun. Am ales sa deschidem magazine si in Romania pentru ca reprezinta o piata foarte importanta pentru New Yorker, avand in vedere explozia de centre comerciale si malluri din ultimii doi ani. Aceste zone comerciale, precum European Retail Park din Sibiu, sunt locatii perfecte pentru noi, pentru ca fac parte din categoria premium si se potrivesc conceptului nostru", a declarat, citat de NewsIn, directorul NewYorker pentru Romania, Mihai Sindrilaru.

Potrivit acestuia pana la sfarsitul acestui an, New Yorker va detine trei magazine in Romania, urmatorul fiind cel din Targu Mures, care se va deschide in 15 decembrie. In 2008, New Yorker isi propune sa se extinda si in alte orase din Romania, prin deschiderea de cinci noi magazine. "Ca in toate tarile in care este prezent, New Yorker isi propune si in Romania sa fie brandul care da tonul trendului pentru tineri, aducand un nou concept si orientare in stilul vestimentar", a adaugat directorul New Yorker pentru Romania.

Citeste si:

New Yorker este un lant de magazine din Germania, pozitionat ca unul dintre leaderii de piata in Europa in ceea ce priveste moda pentru tineri. Primul magazin New Yorker si-a deschis portile in anul 1971 in Flensburg - Germania, iar de atunci 578 de magazine au cuprins Europa. NewYorker detine astazi magazine in peste 21 de tari, cum ar fi Germania, Austria, Belgia, Olanda, Elvetia, Ungaria, Suedia, Letonia, Croatia, Danemarca, Polonia, Rusia, Spania, Slovenia, Franta, Arabia Saudita etc.

Lansarea de noi magazine si in alte tari europene ramane obiectivul principal in planurile de expansiune ale New Yorker, propunandu-si in acelasi timp sa devina lider de piata in Europa pe segmentul vestimentatiei pentru tineri. Pana in anul 2008 NewYorker estimeaza sa atinga 700 de magazine in intreaga Europa.