Caribu, o idee de afacere lansata inca din 1992 si verificata in tari de renume in materie de moda -Franta, Spania, Italia, SUA - este pregatita sa intre si pe piata romaneasca. Contractul de Master Franciza, semnat de curand, va permite dezvoltarea la nivel national, in special in marile orase, a acestei retele de magazine.

Ludicul, nevoia de descoperire continua, curiozitatea, veselia, armonia, spiritul liber sunt atribute ale copilariei si adolescentei, specifice varstelor cuprinse intre 0 si 16 ani si, totodata, elementele care stau la baza produselor Caribu, pentru ca aceasta marca nu doreste sa ofere ceea ce mamicile viseaza pentru copiii lor, ci ceea ce acesti micuti doresc sa poarte.

Caribu propune diversitate in ceea ce priveste vestimentatia, cu patru colectii si numeroase reasortari de-a lungul unui sezon, o varietate de culori si imprimeuri, imbinare de casual si modern, diferite materiale si tesaturi.

Fiind in pas cu noile tendinte ale modei, punand accent pe calitatea si finetea taieturii, fiecare din brandurile ce alcatuiesc Caribu sugereaza tandrete, romantism, bucurie de viata, explozie de culoare si confort. Fiecare sezon este intampinat cu un stoc nou, fiind necesara o singura comanda. Transportul produselor pana la magazinul francizatului, vizita o data pe sezon a unui specialist in merchandising, care sa ajute la dispunerea optima a produselor in magazin si in vitrina, sunt cateva dintre beneficiile francizatilor Caribu.

Sistemul de franciza ce va fi implementat la nivel national propune un nivel investitional cuprins intre 50.000 si 60.000 de euro, suma ce include atat taxa de franciza, cat si alte costuri de start-up relevante ale afacerii.

Pentru o informare detaliata, accesati sectiunea Afaceri Mici - de unde puteti, mai departe, sa transmiteti francizorului candidatura dumneavoastra.