Compania va inaugura magazine in special in zone comerciale stradale, a declarat directorul general al dm drogerie markt Romania, Milan Radin, citat de Mediafax.

In prezent, dm drogerie markt detine o retea formata din 30 de magazine, dintre care sase sunt situate in Bucuresti, si va deschide inca sase unitati pana la sfarsitul anului in Bistrita, Giurgiu, Miercurea Ciuc, Targoviste, Bucuresti si Turda.

"Am inceput cu locatiile stradale din vara aceasta, iar toate deschiderile pe care le avem pana la finele anului sunt in spatii stradale. Urmarim zonele comerciale centrale inca de cand am intrat pe piata romaneasca, dar nu erau accesibile din cauza nivelului chiriilor, care le depaseau pe cele din Viena sau Munchen, din cauza suprafetelor reduse ale spatiilor, dar si din cauza extinderii agresive a bancilor, asa ca am inceput sa ne extindem cu mare atentie. Cand intrebam despre chirii, ni se spunea ca pretul este de 70 euro pe metru patrat doar daca suntem banca, daca nu pretul era de 100 euro", a explicat Radin.

Potrivit acestuia, investitia pentru deschiderea unui magazin variaza intre 400.000 euro si 600.000 de euro, suma care include si stocul de marfa.

"Vrem ca undeva in lunile august-septembrie 2011, cel tarziu noiembrie, sa ajungem la 50 de magazine. In lunile ianuarie, februarie, martie vom mai deschide un singur magazin, concentrandu-ne pe implementarea SAP si optimizarea proceselor interne, iar din aprilie vom continua expasiunea si suntem foarte optimisti privind dezvoltarea noastra pe piata. Deschidem prioritar in zone stradale pentru ca centrele comerciale pot fi des problematice in Romania, semnezi un contract si te trezesti ca magazinele din stanga si din dreapta au dat faliment, iar tu esti in mijloc", a spus directorul general al dm drogerie markt Romania.

Citeste si:

Radin crede ca anul 2010 va fi unul bun pentru companie "dupa trei ani grei de constructie, optimizare si consolidare" pe piata locala.

"Am fost atenti atat la chirii, cat si la toate celelalte costuri de dezvoltare a retelei, iar acum este timpul nostru; cand toti sunt atenti, cand se restructureaza, cand toti dau oameni afara si taie din costuri, noi investim si ne extindem", a afirmat Radin.

In 2009 dm drogerie markt Romania a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 7,5 milioane de euro si estimeaza pentru acest an o dublare, datorita extinderii retelei. Radin se asteapta la cresteri ale cifrei de afaceri si in anul 2011.

Compania dm drogerie markt, care va ajunge la 250 de angajati pana la sfarsitul anului, este filiala locala a retelei austriece de magazine de cosmetice si bunuri de larg consum cu acelasi nume. Concernul dm a intregistrat in anul fiscal 2009/2010, incheiat la 30 septembrie, o cifra de afaceri de 5,6 miliarde de euro, in crestere cu 8,7% fata de anul anterior.

Grupul detine o retea formata din 2.400 de magazine si are peste 36.000 de angajati.