Principalele linii de business ale grupului sunt usile de garaj sectionale, rulourile termice pentru ferestre si sistemele de automatizare a portilor.

Produsele cu ponderea cea mai mare in vanzarile grupului sunt usile de garaj (49%) si rulourile pentru ferestre (32%).

Pe segmentul usilor de garaj, grupul estimeaza un avans al unitatilor vandute cu 20% in acest an, in conditiile in care piata se va diminua de la 20.000 de unitati, in 2009, la 15.000 de unitati.

"Pana la sfarsitul anului 2010 cifra de afaceri consolidata a firmelor din jurul brandului MCA se va mentine la 6,5 milioane euro. Aceasta evolutie se datoreaza scaderii preturilor produselor", a declarat managerul de marketing al grupului, Cristian Filip.

In primele zece luni, vanzarile de usi de garaj au urcat cu 15%, iar cele de rulouri pentru ferestre au stagnat, din punct de vedere valoric.

Grupul estimeaza investitii de circa un milion de euro anul viitor, directionate catre deschiderea de puncte de vanzare si cresterea capacitatii de productie cu 15%.

Citeste si:

"Diversificarea activitatii nu reprezinta o prioritate pe termen scurt. In acest moment dorim sa crestem capacitatea de productie pentru usile de garaj si pentru rulourile termice, pentru ferestre", a completat reprezentantul grupului.

In prezent, productia este realizata la o fabrica din Jilava, judetul Ilfov. MCA are reprezentante comerciale si centre logistice de distributie in Bucuresti, dar si alte orase.

Filip estimeaza ca piata usilor de garaj va totaliza 12 milioane euro in acest an, cota grupului urmand sa fie de 25%. Potrivit sursei citate, piata este foarte fragmentata, din cauza prezentei multor importatori.

Usile de garaj sunt distribuite prin instalatori specializati (70%), companii de constructii si antreprenori (25%) si magazine specializate cu suprafete mari (5%).

Din grup fac parte compania Milca, inregistrata in Giurgiu si controlata in mod egal de trei pe persoane fizice (Ciprian Oprea, Raluca Oprea si Valentin Cuca), precum si alte firme detinute de respectivii investitori, cu activitati conexe de servicii sau distributie.