Noul termen va fi stabilit la finalul negocierilor dintre parti, au declarat surse oficiale, pentru Mediafax.

"In prezent, din cauza constrangerilor bugetare si intarzierilor inregistrate in plata lucrarilor efectuate in anul 2010, antreprenorul Bechtel a redus ritmul lucrarilor si efectivele desfasurate pe santier. Ministerul Transporturilor si CNADNR au demarat negocieri pentru esalonarea platii datoriilor, incadrarea in standardele de cost si refacerea programului de lucrari. In masura in care acestea vor fi rezolvate, se va putea stabili un nou grafic de lucrari si noi termene de finalizare", au aratat sursele.

Proiectul de constructie a Autostrazii Transilvania, pe traseul Brasov - Bors, a inceput in 2004, in baza unui contract cu o valoare de 2,2 miliarde de euro acordat companiei americane Bechtel. Lucrarile au fost intrerupte la jumatatea anului 2005, cand autoritatile au inceput reanalizarea contractelor incheiate de guvernarea precedenta. Ca urmare a sistarii lucrarilor, termenul de finalizare a autostrazii a fost prelungit cu un an, pana in decembrie 2012.

Citeste si:

Autostrada Transilvania este proiectata pe o lungime totala de 415 kilometri, dar portiunea construita pana in prezent cu finantarea statului, la aproape sapte ani de la lansarea proiectului, a depasit cu putin 10% din traseul total.

Premierul Emil Boc a declarat ca lucrarile la Autostrada Transilvania vor continua in anul 2011, chiar daca finantarea va fi numai de la bugetul de stat, adaugand, ca, in prezent, se cauta surse alternative de finantare a proiectului.

Guvernul cauta finantare pentru Autostrada Transilvania

Guvernul cauta finantare pentru Autostrada Transilvania