In aceeasi perioada a anului trecut, inainte de fuziunea cu Ardaf, Generali Asigurari a subscris prime de respectiv de 96,6 de milioane de lei (cu 15,6% mai putin fata de anul precedent).

Asigurarile pentru riscurile comerciale si industriale, au reprezentat o pondere de 22% din volumul de prime brute subscrise pe segmentul asigurarilor generale, care au inregistrat o crestere de 11,5%.

Cele mai importante linii de asigurari generale, care au condus la cresterea segmentului corporate au fost asigurarile tehnice, unde s-a inregistrat o crestere de 34% si asigurarile de tip property (fire industry), cu o crestere de 18% fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit comunicatului companiei.

Vanzarile din perioada ianuarie-martie au adus un plus si pentru asigurarile de calatorie, care au urcat cu 8,5%.

Citeste si:

Primul trimestru a insemnat si o usoara crestere a segmentului de asigurari de viata (+0,2%), volumul de prime brute subscrise ajungand la 23,7 milioane de lei. Cele mai vandute au fost asigurarile traditionale de viata.

In privinta strategiei adoptate, Generali va continua politica prudenta de crestere sanatoasa, concentrandu-se pe segmentele de business care ii pot asigura dezvoltarea: asigurarile de viata, asigurarile corporate, in special cele de tip property, asigurarile Casco, precum si asigurarile de calatorie.

Compania Generali Romania a ocupat la finalul anului trecut locul 7 in clasamentul societatilor care practica asigurari generale, si locul 4 pe segmentul asigurarilor de viata, cu subscrieri in valoare totala de 511,44 milioane de lei, in scadere cu 22,2% comparativ cu anul precedent, potrivit datelor UNSAR.