Strategia Asirom pentru urmatorul an vizeaza in primul rand profitul si apoi cota de piata, potrivit directorului general al companiei, Boris Schneider, care a adaugat ca anul 2006 a fost unul important deoarece s-a reusit stabilizarea Asirom.

"O companie poate fi un partener de incredere pentru clienti doar daca obtine profit", a mai spus Schneider citat de NewsIn. Potrivit acestuia, Asirom a obtinut anul trecut un profit brut de 14 milioane lei, dupa ce afisase pierderi in anul anterior, pe seama cresterii veniturilor cu aproape 8%.

Reprezentantii societatii de asigurari au spus, totusi, ca obiectivul privind cota de piata a Asirom este de a ajunge, de la 11 - 12%, cat este in prezent, la 16 - 17% in urmatorii ani, nivel considerat "cota optima".

Citeste si:

Asirom a platit clientilor in 2006 despagubiri, sume asigurate si indemnizatii brute in valoare de aproape 398 de milioane lei. Cresterea cea mai importanta inregistrata de Asirom in 2006 a fost pentru asigurarile de incendiu si alte calamitati naturale, de 35% fata de 2005 si pentru asigurarile agricole, de 18,5%. Referitor la activitatea adresata domeniului agricol, directorul general al Asirom a declarat ca firma intentioneaza doar sa-si pastreze clientii si ca nu va recurge la o strategie agresiva pentru acest sector.

Schneider a adaugat ca, in domeniul asigurarilor auto, compania urmareste sa aiba o crestere putin peste nivelul pietei. "Din cate stiu, suntem cea mai profitabila companie din domeniul asigurarilor CASCO", a mai spus directorul Asirom.

Anul 2006 a fost primul in care compania obtine profit, dupa pierderi de aproape 36 de milioane de lei in 2005 si de aproape 24 de milioane in 2004. "Este foarte greu pentru o companie sa se extinda, in prezent, pe piata", a afirmat Schneider, care spera ca piata se va stabiliza in anii urmatori, dupa ce, mai multi ani, "s-a practicat dumpingul pentru intrarea si dezvoltarea pe piata".