Potrivit studiilor de piata desfasurate de Aviva in ultimii ani pentru a vedea ce isi doresc romanii de la produsele financiare, acestea au aratat ca oamenii realizeaza importanta unei asigurari de viata doar dupa intalnirea cu un consultant financiar.

Astfel, 27% dintre romani considera internetul cea mai credibila sursa in achizitionarea unui produs sau serviciu financiar, 33% dintre romani au achizitionat la un moment dat un produs financiar fara sa cunoasca toate caracteristicile acestuia si au neglijat contractul si au semnat fara sa citeasca cu atentie toate prevederile, in timp ce 65% dintre romani considera ca institutiile financiare nu sunt transparente in momentul in care ei achizitioneaza un produs/serviciu financiar, se precizeaza in comunicatul Aviva.

„ Acestea au fost cateva dintre cifrele cele mai relevante, care ne-au determinat sa actionam – potentialii clienti sunt oameni educati si ocupati care apreciaza ca pot afla simplu informatii de la un consultant virtual, prin doar cateva click-uri, iar daca isi doresc mai mult pot alege sa se intalneasca cu un consultant financiar”, declara Mihai Popescu (foto), CEO Aviva Romania.

Site-ul este unul dinamic, cu foarte mult continut, definitii, toate explicate intr-un limbaj uzual. Componenta audio-video ii ofera vizitatorului experienta unei intalniri fata in fata cu un consultant de asigurari, de data aceasta virtual, care ii va explica foarte simplu termeni care par complicati. Parcurgerea site-ului nu inseamna obligativitate de cumparare, ci pur si simplu informare.

„Am creat acest site non-branded pentru ca vorbim despre asigurari de viata in general, nu despre produsele Aviva; explicam si detaliem concepte precum asigurarea de viata, asigurarea pentru copii, asigurarea cu componenta de economisire, pensii private obligatorii – (Pilonul 2) si pensii private facultative (Pilonul 3)”, a adaugat Popescu.

Pe site exista o sectiune de intrebari si raspunsuri unde vizitatorii pot posta intrebarile pe care le au si al caror raspuns nu se regaseste deja in site si vor primi raspuns in cel mai scurt timp.

Noul portal se adreseaza oamenilor care nu au timp sa se intalneasca cu un consultant financiar, celor care vor sa afle detalii despre produsele de asigurari de viata si pensii, oamenilor care stiu ca aceste produse sunt importante pentru ei si familiile lor, dar nu le inteleg in totalitate si mai au nevoie de informatii suplimentare.

“Ii vizam pe aceia care petrec destul de mult timp pe internet, carora le place sa se informeze inainte de a achizitiona ceva, persoanelor autodidacte si de aceea modalitatea principala de promovare a site-ului este internetul - campanii de bannere clasice, dar si o campanie in social media. Avem deja un cont pe Facebook si acum vom avea o pagina separata a campaniei unde vom avea mereu informatii noi si concursuri pentru fani”, a incheiat Popescu.

Aviva este cel mai vechi grup de asigurari din lume si cel mai mare din Marea Britanie, cu o istorie datand din 1696. In prezent, Grupul Aviva are 54.000 angajati si 53 milioane de clienti in 28 de tari din intreaga lume. Aviva Grup Romania include trei companii: Aviva Asigurari de Viata, Aviva Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Privat, Aviva Investors Romania (achizitionata in noiembrie 2007).