Magazinul situat in Plaza Mall din Drumul Taberei a inregistrat o marja de profit de 2%, oficialii Altex subliniind ca aceasta va creste, cel mai probabil, in 2012, pe fondul revenirii pietei. Oficialii Altex si HP au spus ca inca urmeaza sa decida zonele unde vor deschide noi magazine HP Brand Store.

Nu ne asteptam la cresteri rapide intrucat contextul european va avea o conotatie negativa asupra pietei locale de IT insa, cel mai probabil, vom inregistra o evolutie pozitiva”, a declarat Dan Ostahie, presedinte Altex.

Compania estimeaza pentru 2011 afaceri de peste 200 de milioane de euro, in crestere de la 185 mil. euro in 2010. Segmentul IT a crescut anul acesta cu 30% fata de 2009, reprezentand 45 de milioane de euro din totalul veniturilor retailerului electroIT. Luna decembrie va reprezenta circa 20% din totalul veniturilor retailerului, in crestere de la 15-16% anul precedent.

Citeste si:

De cealalta parte, HP Romania estimeaza ca va termina anul ca lider de piata pe segmentul desktop-urilor – conform datelor IDC, filiala locala a corporatiei avea o cota de piata de 18% pe acest segment in trimestrul trei al anului curent. Pe segmentul de imprimante cu cerneala, compania a terminat al treilea trimestru cu o cota de 60% pe piata locala si 36% pe segmentul celor cu laser.

Principalii concurenti ai Altex pe piata locala sunt Domo, eMag, Flanco, precum si magazinele de sub brandul FiT Distribution sau Cel.ro.