Noul pachet, Bollywood, include 3 canale TV care difuzeaza filme, seriale si emisiuni de divertisment produse si coproduse in India si in Europa. Cele trei noi canale disponibile in grila UPC - Bollywood TV, Bollywood Classic si Bollyshow - vor difuza, anual, aproximativ 3.000 de ore de continut nou.

“83% dintre romani se uita zilnic la televizor, iar 28% dintre ei au achizitionat in 2011 pachete de programe suplimentare. Este clar ca vorbim de un consum mare de continut media si de gusturi diverse in materie de continut TV. UPC are cea mai extinsa si variata grila de pe piata, care vine in intampinarea preferintelor clientilor”, declara Iulia Florea, COO UPC Romania.

Pachetul Bollywood este disponibil pentru un abonament lunar de 8 lei (fara TVA). Bollywood este produs de catre ISG, companie ce a lansat canale tematice indiene in Orientul Mijlociu, Africa si Canada si are licentiate peste 9.000 de titluri de filme, zeci de seriale si emisiuni si peste 30.000 de clipuri muzicale.

Citeste si:

Bollywood, industria indiana de filme si divertisment, produce un numar record de titluri in fiecare an – peste 1.000. Productiile indiene sunt difuzate in peste 120 de tari, sunt traduse in 38 de limbi, iar companii de talie internationala precum Disney sau Spielberg investesc in productiile indiene.

Sursa foto: Ambro