Obiectivul principal al Violetei Luca este dezvoltarea extensiva a business-ului Flanco si consolidarea pozitiei pe piata.

“Flanco este deja unul din cei mai importanti retaileri din punct de vedere al performantelor comerciale (vanzare pe metru patrat, concept de magazin, inovatie si ritm de crestere peste piata, etc). Prin dezvoltarea suprafetei si cresterea continua a performantei vom reusi sa ajungem si valoric pe locul intai in aceasta industrie. Cresterea va fi insa una structurata si bazata pe profitabilitate si eficienta.” a declarat Violeta Luca, Deputy CEO Flanco.

Violeta Luca are o experienta in domeniul electroIT, inainte de a se alatura echipei Flanco lucrand pentru 8 ani in cadrul Whirlpool Romania, unde a ocupat incepand cu iunie 2007 functia de director comercial. Absolventa a Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Violeta Luca are o expertiza solida in vanzari, marketing, logistica, business planning, change management, operatiuni, lucrand in industria de electroIT din 2002.

Planurile Flanco in 2012

Flanco estimeaza pentru primul trimestru din 2012 o crestere a afacerilor cu 40% fata de perioada similara din 2011, precum si atingerea unei cifre de afaceri de 140 de milioane de euro pentru intreg anul.

Citeste si:

Retailerul electroIT are bugetate pentru 2012 investitii de 3,5 milioane euro in deschideri si amenajari de magazine, avand in plan inaugurarea a pana la 5 puncte de vanzare sub noul concept.

Pentru acest an, retailerul mizeaza pe o crestere cu 20% a suprafetei comerciale, precum si extinderea echipei cu pana la 100 de noi angajati, in functie de numarul de magazine deschise si de dinamica vanzarilor.

De asemenea, eficientizarea activitatii are in vedere cresterea vanzarii medii pe metru patrat de la 3.000 de euro, in 2011, pana la 3.200 de euro, in 2012.