Premiul recunoaste trei imbunatatiri pe care HP le-a adus serviciilor sale de suport online, prin care consumatori pot obtine mai usor si mai rapid asistenta prin Internet:

· Instrumentul de detectare automata a unui produs, care identifica modelul exact al produsului pe care il detine un client, indrumandu-l apoi pe acesta direct la paginile de suport sau continut specific pentru produsul respectiv;

· HP Technology Center,o suita de site-uri web dedicate principalelor probleme cu care se confrunta utilizatorii de PC-uri;

· HP Printer Check, un instrument care actualizeaza driverele de imprimante depasite.

„In fiecare luna, milioane de utilizatori prefera Internetul pentru a primi asistenta de specialiate; de fapt, aceasta este zona cu cea mai rapida crestere din cadrul companiei noastre”, spune Bob Weis, vicepresedinte pentru cele doua Americi al diviziei Customer Operations din cadrul HP. „Suntem onorati ca ASP recunoaste eforturile pe care le facem pentru a le oferi clientilor nostri cele mai bune servicii de suport online.”

A noua editie a competitiei anuale „Cele mai bune zece site-uri de suport online” evalueaza excelenta in zona serviciilor si suportului online. O comisie de experti a folosit 25 de criterii distincte de evaluare a performantei, printre care: modul general de utilizare, desing si navigare; baza de informatii specifice si implementarea functiei de cautare; parsonalizare si facilitati interactive.

Cele 10 site-uri castigatoare vor fi prezentate intr-o carte denumita „Cele mai bune 10 site-uri de suport online din 2006”, care va fi publicata de ASP in luna iunie.

Site-ul HP de suport pentru consumatori le ofera acestora acces la continut specific pentru depanare, posibilitatea de descarcare a driver-elor si update-urilor software in functie de linia de produse; sectiuni cu raspunsuri la cele mai frecvente intrebari privind probleme de maxima importanta; le permite sa verifice stadiul de reparatie al produselor proprii aflate in service, sa inregistreze produse, sa solicite notificarea prin email in momentul aparitiei unor update-uri pentru driver-e sau software, sa discute direct prin chat sau email cu un agent de suport, precum si multe alte facilitati.

Site-ul este disponibil la adresa www.hp.com/cposupport/.