Cu citeva mii de euro puteti sa visati la propriul supermarket electronic. Infiintarea unui astfel de magazin nu este scumpa, e de viitor, dar presupune minime cunostinte.
Spre deosebire de comertul clasic, cel electronic are numeroase avantaje, spun reprezentantii firmei Ades Media, specializata in produse destinate promovarii pe Internet.

Unul dintre principalele puncte forte este imensa piata de desfacere pentru produse sau servicii, deoarece un studiu realizat de catre Nua Internet Surveys si publicat in The Economist Magazine arata ca exista 332,73 milioane de utilizatori cu acces la Internet. In comparatie cu magazinele traditionale, cele virtuale nu isi intimpina clientii cu usi inchise dupa program si aceasta fara a fi inregistrate cheltuieli suplimentare cu chiria, intretinerea sau cu salariile angajatilor.

Mai mult, atit furnizorii, cit si clientii nu sint restrictionati geografic, deci serviciile sau produsele pot fi vindute oriunde in lume. Cum afacerea ia nastere pe Internet, publicitatea cea mai buna si ieftina tot aici se face. Investitiile au costuri reduse pentru publicitatea magazinului datorita preturilor mici ale reclamelor pe Internet, spun specialistii Ades Media.

Costurile de intretinere al site-ului sint mai mici decit cele ale unui magazin obisnuit, iar vinzarea se face direct catre clienti si astfel se pot elimina din costurile finale ale produselor toate comisioanele suplimentare platite agentilor intermediari.

Pentru a demara afacerea, doritorul trebuie sa studieze diferitele oferte ale firmelor specializate in asa ceva.

Cu ce se incepe?

Crearea unui site de comert electronic are costuri care incep de la o mie de euro, iar acestea sint in functie de numarul de pagini pe Internet ale site-ului (informatii de contact, homepage, servicii oferite etc.), de promovare sau nu pe Internet a paginilor, de prezenta sau absenta shopping-cart (lista de cumparaturi), de numarul de produse, de posibilitatea de plata prin card, de grafica personalizata a site-ului.

Odata stabilit conceptual magazinul, clientul trebuie sa construiasca oferta site-ului, respectiv cum doreste sa apara aceasta, liste de produse, preturi, categorii, descrieri, producatori, imagini ale produselor, preferabil in format electronic. Ca sfat, doritorii trebuie sa cunoasca cerintele si tarifele de expeditie in cazul unui magazin virtual, in functie de metoda de expeditie aleasa (Posta Romana sau firme de curierat rapid) si sa se asigure ca pot comercializa legal produsele sau serviciile respective.

Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=4603&art=157&cHash=514246cc9f

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri