Monster, cel mai mare jucator de pe piata de recrutare online, care s-a confruntat recent cu o serie de investigatii in legatura cu operatiunile la bursa, a anuntat ca, in al doilea trimestru, cheltuielile operationale au crescut cu 34%, influentate in principal de cresterea taxelor legale si de costurile pentru rezilieri de contracte, in timp ce profitul a scazut cu 28%.

Monster intentioneaza sa rationalizeze diferite functii, printre care si resursele umane si finantele. Concedierile vor fi facute preponderent din randul fortei de munca nord-americane. Compania se asteapta ca acest plan sa reduca costurile operationale cu 150 pana la 170 de milioane de dolari. Costurile ce generate de implementarea planului de restructurare s-ar putea situa intre 55 si 70 de milioane de dolari, incepand cu al treilea trimestru al anului si pana in 2008.

Compania si-a redus, de asemenea, estimarile pentru vanzarile din intregul an, fixandu-le intre 1,34 si 1,37 miliarde de dolari, fata de previziunile din aprilie, care le se situau intre 1,36 si 1,4 miliarde de dolari. Analistii estimeaza 1,37 miliarde de dolari.

Citeste si:

Monster.com este cel mai mare jucator de pe piata de recrutare online, cu 25 milioane de vizitatori unici pe luna. Compania are prezenta directa in 36 de tari, are peste 4200 de angajati si milioane de joburi publicate pe site-urile companiei. Cifra de afaceri din 2006 a Monster Worldwide s-a ridicat la 1,12 miliarde de dolari. Principalul concurent al lui Monster pe piata recrutarii online este compania CareerBuilder.

Prezenta lui Monster pe piata de recrutare din Romania s-a concretizat prin desemnarea liderului local eJobs. ro ca reprezentant exclusiv. Prin acest parteneriat, eJobs ofera servicii de recrutare online clientilor Monster Worldwide Central Eastern Europe, care doresc sa angajeze personal in Romania sau care doresc sa angajeze profesionisti din Romania. eJobs, lansat in urma cu 8 ani, este primul site de recrutare din Europa de Est.