Numarul de angajati care ar putea fi concediati reprezinta o estimare care ar putea fi modificata, informeaza Mediafax.

Circa 900 de posturi ar putea fi desfiintate la divizia care include operatiunile de trading si investment banking.

Citigroup, a treia mare banca americana in functie de active, avea la sfarsitul trimestrului al treilea aproximativ 267.000 de angajati.

"In cadrul eforturilor de limitare a cheltuielilor, facem reduceri punctuale de personal, in anumite afaceri si functiuni ale Citi", a declarat Danielle Romero-Apsilos, purtator de cuvant al Citigroup in New York.

Conducerea Citigroup a fost reorganizata la inceputul lunii noiembrie, pentru a reflecta strategia lui Pandit de a urmari cresterea veniturilor pe pietele emergente din Asia si America Latina, avand in vedere avansul economic lent al Statelor Unite.

Profitul Citigroup a crescut cu 74% in trimestrul al treilea, de la 2,17 miliarde de dolari in aceeasi perioada a anului trecut la 3,77 miliarde de dolari, si a depasit asteptarile, dupa ce banca americana a constituit mai putine provizioane.

Citeste si:

Actiunile Citigroup au scazut cu 41% in acest an, iar marti au inchis la 28,02 dolari pe unitate.

Topul preturilor este dominat de orasele din Europa de Est, care ocupa primele sase pozitii, respectiv Sofia, Bratislava, Bucuresti, Kiev, Belgrad si Budapesta. Pe ultimele locuri la preturi sunt Oslo si Geneva.

In functie de cat de comod este pentru un client strain sa cumpere, Bucurestiul ocupa locul 5. EIU analizeaza gradul de cunoastere a limbilor de circulatie internationala, programul magazinelor, posibilitatea de a negocia, preturile si siguranta. Primele cinci locuri sunt ocupate de orase din Europa Centrala si de Est, respectiv Istanbul, Praga, Kiev, Sankt Petersburg si Bucuresti, in timp ce Sofia este pe 7, dupa Barcelona. In coada clasamentului se afla orasele germane Hamburg, Munchen si Berlin, iar pe ultimul loc Bruxelles.

Indicele EIU al celor mai bune orase pentru shopping din Europa se afla la prima editie si are ca scop sprijinirea cumparatorilor sa aleaga intre cele mai atractive destinatii europene in functie de prioritati, precum pret, ambianta sau alti factori.