MasterCard, a doua mare companie de carduri la nivel mondial, a initiat o actiune in justitie impotriva Federatiei Internationale de Fotbal. Decizia vine ca urmare a faptului ca forul tutelar al fotbalului a incheiat un acord cu Visa in vederea sponsorizarii cupei mondiale de fotbal. MasterCard este unul dintre sponsorii turneului final al Cupei Mondiale de Fotbal care se va desfasura anul acesta in Germania.

MasterCard sustine ca a purtat negocieri si a semnat un contract cu FIFA, care a anuntat apoi finalizarea unui acord de sponsorizare cu grupul Visa, potrivit unui comunicat al consultantului general al MasterCard International, Noah Hanft. "Decizia FIFA constituie o incalcare flagranta a dreptului de exclusivitate", a declarat Hanft.

Prin intelegerea semnata in 2002 cu Federatia Internationala, MasterCard a primit dreptul la primul refuz in ceea ce priveste optiunea de a fi singurul furnizor de solutii de plata pentru campionatele mondiale din 2010 si 2014, transmite un comunicat al companiei.

Hanft a aratat ca actiunea in instanta va continua, astfel incat FIFA sa onoreze contractul incheiat, iar MasterCard sa devina sponsor oficial al urmatoarelor doua editii ale Cupei Mondiale. Visa a incheiat recent un contract cu Federatia Internationala de Fotbal pentru sponsorizarea Campionatelor Mondiale din 2010 si 2014. MasterCard este principalul furnizor de carduri co-branded si personalizate detinand aproximativ 80% din piata mondiala.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri