Aproximativ 100 de marci de lux cu renume mondial ademenesc, incepand de sambata, atat proaspetii imbogatiti cat si simpli curiosi, la prima editie a "Targului milionarilor" de la Moscova. Expozitia se desfasoara la centrul Crocus-Expo, unde sunt asteptati 25.000 de vizitatori pentru a admira produse de marca prezentate intr-o atmosfera eleganta si extrem de costisitoare.

Vizitatorii au platit pentru un bilet de intrare 1.000 de ruble (34 de dolari) in zilele de prezentare, sau 5.500 de ruble (200 de dolari) la serata de deschidere. "Este un targ al vanitatii. Am cheltuit aproape 15 mii de euro doar pentru a crea standul nostru si nu ne asteptam la vreun contract serios. Am venit pentru a ne mentine imaginea", a marturisit un participant.

Directoarea targului, Bettina von Schippe, a explicat ca "pentru clienti, este un prilej excelent de a gasi sub acelasi acoperis avioane, iahturi, cai putere si bijuterii". Ea a mentionat ca principalul obiectiv al targului este, totusi, de a vinde produsele. Expozitia de la Moscova este inspirata din targul de acelasi gen care a debutat acum trei ani la Amsterdam, unde a devenit, intre timp, traditie.