In primele sase luni din 2009, Unilever a obtinut un profit de 1,48 miliarde euro si o cifra de afaceri de 19,96 miliarde euro.
In trimestrul al doilea, profitul net a avansat cu 40%, la 10,06 miliarde euro, de la 758 milioane euro.

Cifra de afaceri a crescut in intervalul aprilie-iunie cu 12,4%, la 11,75 miliarde euro, de la 10,45 miliarde euro in intervalul similar din 2009.

In regiunea Europa Centrala si de Est -Asia–Africa, cresterea incasarilor din operatiunile de baza a fost, in intervalul analizat, de 3,8%. Volumele comercializate au urcat cu 5,6%, in timp ce preturile au scazut, in medie, cu 1,7%. Cifra de afaceri in regiune a fost de 7,19 miliarde euro.

Citeste si:

Directorul general al Unilever, Paul Polman, a avertizat ca al doilea semestru va fi dificil din cauza intensificarii concurentei si a cresterii preturilor unor materii prime precum ceaiul, laptele si titeiul.

Unilever este prezent pe piata romaneasca prin intermediul subsidiarei Unilever South Central Europe, cu sediul central la Ploiesti, care coordoneaza regiunea formata din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia si Republica Moldova.