La cateva zile de la deschiderea restaurantului, wall-street.ro a facut o scurta vizita head-hunterului George Butunoiu si "asociatului" acestuia, Oskar (catelul omului de afaceri-n.r.) chiar la restaurantul proaspat deschis.

George Butunoiu tocmai termina de luat dejunul, alaturi de echipa sa, in sala de la parterul restaurantului, la o masa lunga care aminteste de pranzurile in familie. Langa masa, intr-un colt cu cateva fotolii de piele, ascultand muzica clasica si inconjurat de diverse amintiri, de la discurile cumparate in studentie, la un tablou cu Scufita Rosie de pe vremea bunicii, head-hunterul ne-a povestit de ce a deschis acest restaurant. „Am adus multe obiecte decorative de acasa. Motivul pentru care am facut o oferta speciala pentru studenti tine de nostalgiile mele legate de facultate. Totul este foarte personal si emotional”, spune Butunoiu, care este absolvent de Fizica.

Restaurantul are preturi fixe, insa difera in functie de categoriile sociale din care clientii fac parte. Astfel, studentii de la anumite universitati platesc 60 de lei baietii si 30 de lei fetele, in timp ce clientii cu veniturii de peste 36.000 euro pe an trebuie sa plateasca 90 de lei pentru acelasi meniu, iar milionarii 200 de lei.

Cum afla Butunoiu ce venituri au clientii? „Spunem toti cand intram in ce categorie ne incadram. Daca esti milionar si vrei sa spui ca nu esti, te credem”.

Intr-adevar, spatiul creat in vila inchiriata pe strada George Calinescu din Capitala are un iz nostalgic, insa dincolo de melancolia timpului trecut motivele deschiderii acestui restaurant au fost destul de practice.

Citeste si:

Pe scurt, exista nevoia unui loc in care Butunoiu si angajatii sai sa ia pranzul. „Mananc si de doua-trei ori pe zi in oras. Uneori, pierzi mult prea mult timp in restaurantele obisnuite”, spune Butunoiu.

Omul de afaceri nu se asteapta la profit din aceasta afacere, este mai degraba o solutie buna pentru mesele angajatilor, partenerilor, clientilor.

Managerul este implicat in alegerea meniului zilnic, restaurantul fiind si un experiment gastronomic, cu un meniu fix, dar si social. „Este interesant sa vezi cum reactioneaza la un sistem de plata diferit, la faptul ca cei bogati contribuie la bunastarea celor mai saraci, la solidaritatea sociala”, spune Butunoiu.

Legat de clientii de pana acum, Butunoiu spune ca sunt tot din zona business, desi ar fi dorit sa fie si studenti, tocmai ca urmare a nostalgiilor sale.

Anterior, Butunoiu a spus ca a investit 60.000 euro in restaurantul in care costurile pe zona de food acopera peste 50%. La restaurant sunt 9 angajati dintre care 3 bucatari.