Manifest al noii generatii de lideri, si nu numai, Funky Business este o lectura obligatorie pentru cei care vor sa invete limbajul si retetele noii economii. De fapt, in vremurile funky pe care le traim, suntem cu totii lideri, ne spun cei doi autori. Detinem controlul celei mai importante resurse a momentului: propriile creiere, iar batalia dintre ele este noul razboi rece. Ca sa ne diferentiem de ceilalti, avem nevoie de strategii noi. Ca sa nu iesim din joc, trebuie sa iesim in evidenta. Ce solutii avem pentru a fi competitivi? „Sa refuzam competitia” – iata raspunsul paradoxal pe care ni-l ofera Nordström si Ridderstråle. Ne pierdem in multime daca acceptam sa alergam la un loc cu ceilalti.

Pentru a avea succes, trebuie sa fim diferiti, sa fim funky. Sa fii funky inseamna sa iti folosesti din plin imaginatia. Pentru a fenta capcana intinsa de piata trebuie sa facem apel la latura emotionala a fiintei umane, nu la cea rationala. Astazi, doar talentul face capitalul sa danseze. Funky Business a fost tradusa pina acum in 34 de limbi.

Thinkers 50, clasamentul bianual global al celor mai importanti ganditori din domeniul managementului, ii plaseaza pe Nordström si Ridderstråle, autorii Funky Business, pe locul 9 in intreaga lume si pe prima pozitie in Europa in anul 2005.

Kjell Nordström este profesor la Stockholm School of Economics, un adevarat guru al lumii business, care prefera ca intr-o lume a costumelor gri ce nu detin toate raspunsurile sa umble ras in cap si imbracat in negru, scriind si vorbind in metafore pline de culoare. Are o experienta de peste 20 de ani in lucrul cu companii multinationale unde a fost consultant, colaborand intr-o vreme si cu guvernul Tony Blair.

Citeste si:

Aria sa de expertiza acopera zona de strategie corporativa, companii multinationale si fenomenul de globalizare. Kjell Nordström tine prelegeri in toata lumea si este considerat un „rebel cu o cauza”.

Conferintele sale combina rigoarea academica cu logica si gandirea „funky-free”. Este extrem de apreciat si va fi prezent si la Bucuresti, la conferinta „Transforming Leadership”, organizata pe 29 mai de Hay Group Management Consultants, la Hotel Hilton.

Dr. Jonas Ridderstråle este unul dintre cei mai importanti membri ai noii generatii de guru de business din Europa. El infrunta nebunia si hiperbola ce marcheaza economia mondiala, iar farmecul sau este global. Jonas s-a bucurat de o enorma atentie din partea institutiilor media din intreaga lume. In martie 2004 el a fost invitat de CNN in cadrul programului Global Office pentru un lung interviu care a dezbatut ideile prezentate in cartile sale. Dr. Ridderstråle a fost de asemenea prezentat in revistele Fortune, Fast Company, Time Magazine, Financial Times, Stern, Paris Match si multe alte publicatii de pe tot globul. Studiile sale sunt axate pe modele organizationale si stiluri de leadership noi si au fost publicate in jurnale academice de marca, precum Business Strategy Review, Organization Science si CritcalEYE Magazine. Jonas a contribuit la best-seller-ul The Financial Times Handbook of Management and Business: The Ultimate Resource.

Ideile Funky Business in Romania

Ideile ‚funky’ sustinute de cei doi universitari suedezi si-au gasit sustinatori si in mediul de afaceri din Romania. Funky Business este prima companie din Romania care a imprumutat numele cartii, la initiativa fondatorului ei, Diana Graepel. Cautarea permanenta a inovatiei si diferentierii fata de competitie, despre care vorbesc autorii, a fost pusa in practica in domeniul comunicarii, prin abordarea unei pozitii de nisa, compania fiind prima pe piata locala specializata in marketing experiential.