Aplicatia dezvoltata in parteneriat cu Vodafone a fost lansata prima data in iulie anul trecut pentru Grand Cinema DigiPlex, din centrul comercial Baneasa Shopping City.

Dupa descarcarea aplicatiei din App Store, utilizatorul de smartphone trebuie sa aleaga cinematograful Hollywood Multiplex, sa selecteze filmul, orei si locul in sala. Ca modalitati de plata, clientul are optiunea de a alege intre plata directa, prin Vodafone, si plata cu card bancar.

“Este nevoie de trei pentru a pune bazele unui astfel de proiect: Cinemagia, cinematograful si operatorul de telefonie. A fost o mare provocare sa fim considerati ca un canal de distributie si nu ca un concurrent. Vrem sa fim in 5 multiplexuri pana la mijlocul acestui an. Iar daca acum suntem doar pe zona de business to consumer, intentionam sa intram si pe piata de business to business”, a declarat despre acest proiect in urma cu o luna, in cadrul ecomTIM, Alexandru Iosef (foto), business development manager&managing partner Imedia Plus Group

LIVE-BLOGGING de la ecomTIM, cel mai mare eveniment regional de e-commerce

LIVE-BLOGGING de la ecomTIM, cel mai mare eveniment regional de...

Citeste si:

Pana in martie, in cele opt luni de la lansarea proiectului, romanii au cumparat prin aceasta aplicatie in general 2,6 bilete per tranzactie. Valoarea medie a unei tranzactii a fost de 16 euro. Jumatate din valoarea tranzactiilor se fac prin card.

Romanii au cumparat in urma cu doi ani 7,23 milioane de bilete la cinema in valoare de 29,4 milioane de euro, potrivit Centrului National al Cinematografiei (CNC).

Romania este printre cele mai mici piete de cinema din Europa, tara noastra aflandu-se pe locul 20 din 27 de tari, conform The European Audiovisual Observatory.