Revista Business Magazin lanseaza un nou supliment, “Pretul luxului”, dedicat industriei bunurilor de lux. Suplimentul are 84 de pagini si va fi distribuit gratuit impreuna cu editia de miercuri a saptamanalului Business Magazin.

"Pretul luxului" prezinta ultimele tendinte din colectiile de toamna-iarna 2006-2007 pentru haine si accesorii ale celor mai importanti designeri europeni si americani. De asemenea, suplimentul dezvaluie de ce se dau romanii in vant dupa mancarea fusion si care sunt cele mai apreciate restaurante din Bucuresti in opinia lui Peter Imre si a lui Dan Chisu.

Redactorii suplimentului arata si cum se vand in Romania ceasuri intre 20.000 si 100.000 de euro. In plus, cititorul poate afla de ce trendul Art Nouveau da tonul in industria bijuteriilor de lux; cum este trendy sa-si amenajeze casa, care sunt cele mai ravnite masini si gadgeturi, ce este si cum a aparut turismul spa si cum sunt tratati de catre banci posesorii unor sute de mii de euro.

Citeste si:

Aceste informatii sunt structurate in 11 domenii: moda, orologerie, bijuterii, gadgeturi, auto, real estate, design, gastronomie, turism, bani si profil.

"Pretul luxului" va avea o aparitie bianuala, urmatoarea editie urmand sa fie publicata in luna decembrie. Aceasta este a doua noutate editoriala a revistei Business Magazin (editata de PubliMedia International), dupa ce, in aprilie, a lansat catalogul “100 tineri manageri de top”.