Brand-ul este astazi un subiect extrem de provocator si interesant, intens dezbatut în ultima vreme, un concept care este de obicei asociat cu nume mari din fiecare industrie. Cu toate definitiile actuale, multi ar sustine ca brandingul a fost definit initial prin design, prin proiectarea si implementarea identificatorilor vizuali care au stabilit proprietatea, autenticitatea si increderea brandului. Astazi, agentiile de branding si designerii necesita sa livreze servicii la o grad mai inalt si la o gama tot mai mare de clienti.

Ne confruntam cu o piata instabila, plina de provocari culturale si tehnologice. Evolutia, considerata un Milestrone, poate fi un aliat puternic pentru designeri si pentru constructorii de branduri. Cu toate acestea, daca un brand trebuie sa treaca printr-un proces de rebranding, logo-ul nu este suficient pentru schimbare, avand nevoie de mult mai mult. Astazi, companiile pun in evidenta soarta logo-urilor ilustrative asupra longevitatii stilului particular de desen pe care l-au ales.

Elementele de text sunt din ce in ce mai susceptibile, ceea ce poate reprezenta un anumit grad de reinventare al identitatii grafice. Ca niste coafuri sau outfituri, anumite elemente grafice, astazi, nu mai sunt la moda. Cand iti planifici schimbarea, angajamentul fata de un program de identitate intr-o perioada definita de timp are sens, desi programele de identitate sunt facute pentru reinventare.

Citeste si:

Organizatiile coordoneaza deseori schimbarile de program cu evenimentele programate: o lansare de produs, o expozite comerciala, o campanie publicitara. Planurile construite pentru a evolua permit organizatiilor sa anticipeze urmatorul eveniment cu pierderi mai mici asupra schimbarilor.

Fiecare oportunitate de a mentine programul de identitate proaspat si relevant reprezinta, de asemenea, o oportunitate de a reactiona laschimbarea conditiilor de piata si de a schimba nevoile clientilor. Programele ofera spatiul necesar pentru ca o identitate sa evolueze, dar schimbarea doar de dragul schimbarii nu contribuie neaparat la o experienta mai buna a brandului, ci doar la una diferita. Proiectarea programelor dinamice necesita cunoasterea a ceea ce ar trebui sa ramana constant. Unele piete se bazeaza pe stabilitate si coerenta. Identitatea de brand reflecta si evolueaza cu nevoile clientilor.

Noile atribute ale brandului formeaza caracterul unei organizatii. Brandurile simple, indraznete si usor de identificat, poseda, astazi, o calitate atemporala, iar prin designul brandului, aduc strategia corecta la viata. Evolutia identitatii unui brand este de obicei traducerea atributelor de baza la conditiile actuale. Schimbarea este inevitabila, dar pentru un brand, trebuie sa fie si o alegere strategica. Gandeste, si apoi proiecteaza. Sursa foto https://stocksnap.io