Infiintata in 1992, RECMA este prezenta pe piata media din Romania incepand cu acest an, in iulie 2006 facand public primul raport pentru Romania, cercetand si clasand agentiile de media dupa cifra de afaceri. In plus, RECMA a evaluat 14 agentii media romanesti din punct de vedere al competitivitatii, studiul urmarind evolutia agentiilor din ianuarie 2005 pana in iulie 2006, urmarind mai mult de 5000 de mutari de conturi, rezultatul fiind “RECMA Vitality Report”.

Zenith Media a obtinut cea mai mare nota in urma acestui raport, dovedindu-se a fi cea mai stabila agentie de media in anul 2006, confirmare a reusitei agentiei de a-si fideliza clientii, o caracteristica nu doar a lui 2006, ci a intreagii sale existente pe piata.

"Incheiem un an plin, un an de consolidare a unui portofoliu complex de clienti, cu proiecte frumoase si creative, aducatoare de ROI pentru business-ul clientilor. Sfarsitul de an marcheaza si inceputul colaborarii cu un nou client prestigios, Reckitt Benckiser", anunta oficialii agentiei.

Citeste si:

Printre clientii Zenith Media se numara: Bayer, Baxi Group, BRD-GSG, Bunge, Caroli, Carrefour, Electrolux, Interstar, LG Electronics, L’Oreal, Nestle, Policolor, Reckitt Benkiser, Toyota Romania, Ursus Breweries, Vincon.

Zenith Media face parte din reteaua internationala ZenithOptimedia, retea fruntasa in CEE cu birouri in peste 20 de tari in regiune. ZenithOptimedia se angajeaza sa livreze tuturor clientilor cel mai bun ROI pe activitatea de comunicare media. Abordarea noastra este sustinuta de un sistem unic pentru dezvoltarea strategica si implementarea proiectelor de comunicare, The ROI Blueprint. La fiecare nivel al procesului, unelte specifice, exclusive agentiei din pachetul ZOOM (ZenithOptimedia Optimisation of Media) sunt folosite pentru a adauga valoare.