In urma unei licitatii, la care au participat cinci agentii de publicitate, reprezentantii companiei au decis sa-si incredinteze strategia de comunicare pe urmatorii 2 ani agentiei GMP.

“Ambitia Timisoreana este sa demonstreze ca adevaratele valori, cele pe care le pretuiesc oamenii obisnuiti, castiga acum ca si in trecut, chiar si in lumea berii. Aveam nevoie de o agentie care sa duca mai departe povestea acestor valori, sa le dea un glas mai puternic. Pentru GMP, ceea ce a facut diferenta dincolo de puterea creativa si de gandire strategica, a fost entuziasmul, dedicarea si coeziunea echipei, demonstrate in procesul de pitch. Suntem incantati de perspectiva parteneriatului intre Timisoreana si GMP”, a spus Mihai Barsan, senior brand Manager Timisoreana, intr-un comunicat al agentiei.

Licitatia a durat 3 luni, a avut 3 etape, care au inclus prezentari si testari de concepte, si a implicat toate competentele agentiei: ATL, PR, BTL si web. Din partea agentiei GMP, proiectul a fost coordonat de Felix Tataru, general manager, Ramona Sima, group account director, Oliver Kapusta, integrated communication director si Ioana Manoiu, PR director.

Citeste si:

“Echipa Timisoreana a organizat una dintre cele mai bine structurate licitatii la care am participat pana acum. Este un client care stie ce vrea si asta s-a vazut prin selectia celor 5 agentii participante dar si prin procedura foarte elaborata a pitchului care a presupus inclusiv plata a cateva mii de Euro pentru eforturile depuse de fiecare agentie . Este un gest onorabil pe care cred ca toata piata de publicitate il apreciaza. Pe de alta parte, brandul Timisoreana este foarte inspirant pentru noi, fiind singurul brand de pe piata romaneasca cu pedigree de sute de ani”, a spus Felix Tataru.

Berea Timisoreana, aflata in portofoliul Ursus Breweries, a inregistrat in decembrie 2006 o cota de piata, in volum, de 10,8%, trecand pe primul loc in clasamentul marcilor de bere, conform datelor MEMRB. Marcile Ursus Breweries sunt Ursus, Timisoreana, Ciucas, Stejar, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell.

GMP este una dintre cele mai importante agentii independente integrate din Romania. Agentia are in portofoliu un numar important de clienti si branduri printre care se numara: A&D Pharma (Sensiblu si Mediplus), Adevarul, Alcatel-Lucent, ApaNova, Gabriel Resources, Monte Banato, Mr. Bricolage, Raiffeisen Bank, Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala, Unilever (Cocolino, Omo). in ultima perioada, agentia a primit recunoastere nationala si internationala la Festivaluri precum Eurobest, Epica, Goldendrum, AdPrint, Golden Hummer, Effie, Ad’Or dar si Agentia de PR a anului la Romanian PR Awards.