Indicatorul de loialitate al fanilor activi (engaged) arata cat de des revin acestia si interactioneaza cu o anumita pagina, in comparatie cu alte pagini sau cu media pe categorie. Acest indicator se alatura celor peste 30 de indicatori de engagement si activitate pe care Facebrands PRO ii analizeaza pentru peste 14.500 de pagini din Romania, indicatori disponibili in varianta PRO a serviciului Facebrands.

Categoriile cu cea mai ridicata rata de engagement in ultimele 30 de zile sunt “Familie & Copii”, “Reviste”, “Stiri locale”, “Comunitati” si “Afaceri locale”. Utilizatorii Facebrands PRO. pot vedea aceste rate de engagement pentru fiecare categorie si pot compara performanta propriilor pagini cu acestea.

Impactul social al link-urilor (Link Stats) este un indicator optional, parte din sectiunea de Tools a serviciului FacebrandsPRO, alaturi de informatiile din sectiunea Intelligence despre ad-urile rulate in fiecare categorie, tab-urile folosite si studii de caz pentru campaniile complexe. Orice utilizator Facebrands PRO poate folosi Link Stats pentru a vedea cum s-a raspandit un link pe Facebook (share-uri, like-uri comment-uri), fie un link propriu, fie unul al concurentei.

Citeste si:

Principalele site-uri si bloguri sunt urmarite prin modulul Publisher Tracker, parte din sectiunea de Tools a serviciului FacebrandsPRO care arata cele mai interactionate articole si site-uri/bloguri pe Facebook. Prin modulul Publisher Tracker, proprietarii de site-uri/bloguri pot vedea performanta sociala a acestora in fiecare categorie, iar advertiserii pot compara si acest indicator pentru site-urile/blogurile pe care le folosesc, sau pot obtine insight-uri despre interesele si comportamentul utilizatorilor romani de facebook fata de aceste elemente de continut.

Conform serviciului de analiza Facebrands,ro, in acest moment sunt 3,8 utilizatori de Facebook in Romania (3.847.600) din care aproape 90% (89,69% si-au declarat orasul de resedinta.
Facebrands.ro monitorizeaza acum peste 14.500 de pagini create pe Facebook de persoane si institutii [companii, ONG-uri etc], aratand cresterea numarului de fani al acestora pe zile si saptamani, impreuna cu alte pagini din aceeasi categorie.

Din august 2011 Facebrands ofera si analize avansate atat pentru performanta comparativa a paginilor, cat si pentru activitatea comerciala derulata pe Facebook in fiecare din cele peste 60 de categorii.