Interesul romanilor pentru sarbatoarea iubirii incepe deja din ianuarie, acestia cautand cadouri inca din primele zile ale anului.

Cele mai interesate de cautarea cadourilor par a fi femeile, datele Google indicand o predominanta clara a termenilor de cautare "cadouri pentru el", "cadouri iubit", "cadouri barbati". Varful de cautari in 2012 a fost inregistrat vinerea trecuta, pe 10 februarie.

Interesul romanilor pentru Valentine's Day

Nici domnii nu par sa se lase mai prejos, interesul pentru a comanda flori si ciocolata inregistrand traditional cresteri in luna februarie, si chiar un salt spectaculos in luna februarie din acest an.

Interesul crescut pentru comenzile de flori online este confirmat de floraria online floria.ro. Magazinul online a fost lansat in 2010, in prezent, avand peste 7.000 de clienti, livrand aproximativ 1.000 de buchete in fiecare luna, in peste 30 de orase din tara.

Citeste si:

“Comparativ cu anul trecut, am inregistrat o creștere de 500% a comenzilor in aceasta perioada. Au crescut mai ales comenzile pentru trandafiri roșii, in buchete clasice și aranjamente speciale in forma de inima, care au reprezentat peste 90% din comenzile pentru București”, spune Mugur Cosmin Frunzetti, fondatorul www.floria.ro.

Valentine’s Day sau Dragobete? Ce prefera romanii
In ceea ce priveste care sarbatoare a iubirii este mai de interes pentru romani, Dragobete sau Valentine’s Day, cautarile de anul acesta arata deocamdata un interes mai mare pentru Valentine’s Day, insa mai este suficient timp ca lucrurile sa se schimbe. Anul trecut, au fost mai multe cautari pentru Dragobete.

Potrivit Google, orice ocazie speciala duce la o creștere a numarului de cautari, romanii folosind Google pentru idei și sugestii de orice tip.

„ De aceea, și de Valentine's Day și Dragobete vedem un numar crescut de cautari pe cuvinte cheie tipice, gen cadouri pentru el/ea, idei de cadouri, mesaje de dragoste, idei de mesaje etc. Evident, pentru orice business online care poate oferi o sugestie sau un produs in intampinarea acestor cautari, acest moment reprezinta o oportunitate in plus. O recomandare simpla in aceasta perioada este realizarea unei pagini special create pentru ocazie sau definirea unei secțiuni clar evidențiate in pagina principala, precum și targetarea cu anunțuri Adwords a unei liste mai extinse de cuvinte cheie care sa includa și cele direct legate de acea ocazie speciala”, spune Bogdana Butnar, industry manager la Google Romania.